-ak- Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 lillejenta mi skulla hatt en type heldress for og hatt under vinterdressen, men lurer egentli på om det egentli er mye bedre med ull vist hu likevel har ullundertøy? kan hu da ha fleecdress? eventuelt tips til en god type dress?
Mor di! Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 Kan på det sterkeste anbefale Nøstebarn sin ullfleecedress. Den er bare helt fantastisk!!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg kjøpte name it ulldress på Exit. Den er veldig god. Og så har han en fleecedress fra cubus også, men jeg må nok si at jeg er veldig glad i ull, så det er den dressen han bruker mest. Men jeg vil tri at de er omtrent jevngode.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Fleece og ull varmer like godt. Den viktigste forskjellen er at ull varmer også når det er vått, det gjør ikke fleece, mens fleece tørker veldig mye fortere enn ull. Vi har et strikkesett i ull som brukes under dressen, og bruker fleece når dette er vått.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå