Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Noen som vet om det finnes engangstruser for barn? Tenker ikke på bleier som pampers active fit og libero potty training pants, men tynne truser i stoff. Kanskje noe lignende de engangstrusene man får på sykehuset etter fødselen. Har nemlig en 4-åring som vegrer seg for å bæsje, dermed holder han seg, noe som resulterer i "småbæsjing" i trusa. Er så lei av å vaske bæsjetruser.. ikke akkurat det gøyeste man gjør.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #2 Skrevet 10. november 2008 Skal eg le eller graate? Mulig det finnes, men har aldri sett eller hoert om det og synes det virker totalt unodvendig.....Litt baesj faar en taale naar en har barn mener eg.... Men men.....saa synes eg det er ille at det i det hele tatt finnes engangsbleier ogsaa.
Solskinnsjenta Skrevet 10. november 2008 #3 Skrevet 10. november 2008 Vet ikke om det finnes slike truser for barn, men det du kan prøve er engangsinnlegg som brukes i tøybleier. I ditt tilfelle tror jeg jeg vil anbefale disana fleece-papir. Det er et litt tykt og mykt papir som legges i bleien/trusen, og som fanger opp avføring. Når gutten har bæsjet, kaster du papiret og avføringen i do, og forhåpentligvis er trusen like fin. Jeg skjønner godt at dette er litt kjipt for dere. Disana fleece-papir får du bl.a kjøpt hos bleieboden.no Lykke til
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Takk for tipset "Litt" bæsj gjør selvfølgelig ingenting, men det er per dag snakk om 5 truseskift med litt mer enn bare bremsespor når det står på som verst. Gleder meg til den dagen vi klarer å få bukt med problemet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå