mammenma Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 Hadde egentlig bestemt meg for Ella, men klarer ikke å la Matilde ligge. Syns det er et så koselig navn. Er Ella litt for kort til å stå alene? Hva skal jeg velge??? Ser at mange snakker om Ella her inne, men få vurderer Matilde.
prebs Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 (Er det du som har Marius fra før?) Uansett synes jeg Matilde (ville skrevet med H) er finest, utrolig sjarmerende navn : ) Men Ella er også fint!
mammenma Skrevet 9. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. november 2008 Nei, jeg har Markus. Har sett Marius debatten - kanskje derfor jeg begynte å tvile igjen. Må slutte å lese for mye på denne siden :-)
Baby<3 Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Matilde!!!!!!!!!! nydelig navn, liker ikke Ella...
prysseluskan Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 To fine navn. Skjønner godt at det er vanskelig å bestemme seg. Jeg liker Matilde (helst med h) hakket bedre enn Ella.
sonne Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Fine navn begge to, men jeg synes Matilde er litt oppbrukt jeg da..så ville gått for Ella. Synes ikke det er for kort til å stå alene og passer fint til Markus
snart2mom Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Jeg ville gått for Ella! Nydelig navn. Tenk hvis barnet blir overvektig..........da blir det "mat....hilde" :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå