VeJe Skrevet 9. november 2008 #1 Del Skrevet 9. november 2008 Jeg er 96% sikker på at jeg mistet i går... Begynte å blø som ved mens i går morges. Det fortsatte ut over dagen med masse friskt blod med små leverklumper og slim i. Så tidlig i går kveld fant jeg en merkelig klump i bindet mitt...tror det var embryoet. Blør ennå mye friskt blod. Brystene mine er ikke så øm nå som de var under svangerskapet...men magen er fortsatt hard. Det er mine 4% med usikkerhet. Kan det være liv ennå? Vel jeg holder på å godta det motsatte! Det verste er at jeg klandrer meg selv for dette... Jeg blir lett stressa og har en tøff hverdag på jobb med mange forventningsfulle barn og foreldre. I det siste har det hopa seg opp og jeg har tatt jobben med meg hjem... Jeg er ikke sikker på når denne situasjonen kommer til å bedre seg, eller om den gjør det, så jeg er spent på om jeg har en mulighet for å bli gravid sånn som det er nå... Skal ringe fastlegen min i morgen! Jeg er så trist. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139071630-sa-i-6-uker-og-2-dager-p%C3%A5-veipga-stress/
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #2 Del Skrevet 9. november 2008 Hei VeJe Jeg vet akkurat hvordan du har det. Mistet selv på fredag, akkurat 6 uker på vei. Jeg er helt sjokket for det skjedde uten noen form for smerter eller sammentrekninger eller noenting. Begynte bare plutselig å silblø. Blødde helt sinnsykt i 24 timer og så ble det bråstopp. Fortsatt ingen smerter og føler meg faktisk mer gravid nå enn før, kvalmen og fremdeles ømme bryster. Når en mister så tar det tid før kroppen normaliserer seg. HcG skal ut av kroppen og det kan ta noen uker desverre. Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at stress har vært en medvirkende faktor. Når det går galt så tidlig så er det nok fordi det var noe galt med embryoet. Jeg fikk også ut en klump som liknet på bilde av et 6 uker gammelt embryo. Liten sekk med en liten "makk" inni. Skal en prøve å se positivt på det så er det bedre at det skjer så tidlig. Jeg prøver å tenke slik selv om det er vanskelig. Stress kan nok påvirke syklusen din, men har du eggløsning har du 25% sjangs! Det er rart hvordan vi fortsatt klamrer til håpet, det er nok av de som har blødd og så er det fortsatt liv. Jeg tenker at kanskje det var en tvilling som døde og at den andre lever, men vet inderst inne at det ikke stemmer. Tror det er lurt å ta kontakt med legen, jeg skal ta kontakt med gynekolog i morgen. God klem til deg VeJe og vit at du kunne ikke gjort noenting for å forhindre dette. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139071630-sa-i-6-uker-og-2-dager-p%C3%A5-veipga-stress/#findComment-139072285
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå