Gå til innhold

Hvor anbefaler du ferie i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal ta ferge fra Gøteborg til Fredrikshavn (fordi det er den eneste båten man kan ha med hund på), noe mer en det er ikke bestemt enda.

Også ønsker vi ikke altfor mange timer i bilen før vi er fremme.

Noen som har navn på steder som er fine? Vi skal ha med 3 barn på 0, 1,5 og 3 år, Vi er 4 voksne.

Gjerne et sted hvor man kan gå til butikk og strand med vogner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skagen! har utrolig fine minner derfra fra jeg var liten.

Skrevet

skage er fint ja.

også er Saksild veldig flott. et bitte lite sted da, men det er butikk, bakeri og grønnsakshave der.

stranden er fantastisk flott, hvit sang og laaaaaaaaaaaaaaaangt grunt. faktisk danmarks nest fineste strand.

det ligger ca 2 timer fra fredrikshavn ( eller var det hirtzhals dere skulle ta båten til? er uansett omtrent samme kjøre avstand).

Det ligger ca20min med bil fra Århus dere dere har shopping, tivoli,museer, kafe og restauranter.

også er det kjøreavstand til legoland og løveparken:)

har ikke leid feriehus der da, så akkurat det har jeg ikke greie på. men vi kunne teke oss å leie der hvis det er en mulighet. ellers så ligger det en søt liten campingplass der, med små hytter. der er det også basseng, minigolf og spisested osv. er jo et alternativ det også. er sikkert flere campingplasser der ved siden av hverandre- jeg husker faktisk ikke, men mener den vi var på het saksild camping eller noe. 50 meter til stranden osv. koste oss der vi hvertfall.... men som sagt vi kunne tenke oss å leie sommerhus der om det er mulig.

ellers er det fint mange steder i danmark da. rømer ( usikke rpå hvordan dte skrives) har danmarksfineste strand, men dte ligger lenger ned mot tyskland... så da blir dte litt lenger å kjøre. Så er dte vel noe osm heter blåvand?mener det er der vi har hvert noen ganger. Langeland er også kjempe fint, men fin strand. var der mange år på rad da jeg var liten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...