Maisa90 Skrevet 9. november 2008 #1 Skrevet 9. november 2008 så gikk vannet.. det renner og renner.. =P jeg har sagt heletiden at jeg tror han kommer den 9, og jammen hadde jeg rett selv om jeg ikke hadde trodd det.. nå er jeg litt i sjokk og veldig spent, så her går jeg og ler og er sur om et annet...=P jippi! idag blir det bebis!!!
Helen+LindaSofie Skrevet 9. november 2008 #2 Skrevet 9. november 2008 =D Lykke til!! Går bare og venter på at det skal bli min tur..
VenterAdrian Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer!moro at det skjer noe... men har riene startet da? og har du snakket med føden? Kan jo faktisk drøye en stund før du kommer skikkelig i gang,har jeg hørt!?? Ønsker deg uansett lykke til. håper på tegn her snart også... Når er termin din egentlig?
LilleBjella Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Ja, vannet mitt gikk i går morges, og sitter her enda:) Men nå har riene begynt i hvert fall, og tar seg også opp i styrke. Så det skjer i hvert fall noe. Men vannavgang betyr i babis med en gangs nødvendigvis, nei:)
har blitt bleieskifter igjen Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Oi så spennende. Kanskje den gode formen var et tegn på nær fødsel da Gled deg til å ha ditt lille nurk liggende ved siden av deg. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå