mammadalten :) Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har scrappet et helt album til min mann fra sønnen vår med bare bilder av de i forskjellige situasjoner med "kommentarer", siste siden skulle jeg hatt et vers eller noe for å gjøre det komplett.. tusen takk til den som kan hjelpe meg
Libido- Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Anyone can be a father, but it takes somone special to be a daddy ------------------ A father holds a key to his daughter's heart forever ----------------- Many poems have been written to explain, How a mother's love can soothe the pain. But little has been said about a Father's concern, So...now...I think it must be his turn. A Father's love for his offspring, Is just like that of a solid gold ring. No matter what, it is unending, Never breaking; though.. sometimes bending. His love is as strong as a mother's; although... Due to his personality, it sometimes doesn't show. There is no question of how strong.. Or of its lasting...however long. So no matter if his child is good or bad, There is no Love stronger, than that of a Dad. -------------------------- Daddy,I love you for all that you do. I'll kiss you and hug you,cause you love me,too. You feed me and need me to teach you to play, so smile cause I love you, on this Father's day. ------------------------ Jeg er så glad i pappa og for han er god å klatre på. Og han har gøyal kilebart og armer som kan klemme hardt. Og selv om han er trett og lei så er han veldig snill mot meg og lapper leker tusen ganger og synger gamle, rare sanger ------------------------------ My finger may be small, but I can still wrap my Daddy around it ----------------- Pappaer er engler med verktøyskasse -----------Til den kjære pappa'n min Fra den lille jenten din Jeg vil alltid se opp til deg Du er et godt forbilde for meg Jeg håper at når jeg blir stor At dine egenskaper i meg bor Du gir meg alt jeg trenger Ikke bare i form av penger Du gir meg omsorg, varme og kjærlighet Og en ting er sikkert at jeg vet Du betyr så veldig mye for meg Jeg er kjempeglad i deg ---------
tuppen og lillemor Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 til pappa kjære pappa ``n min,fra den lille jenten din, jeg vil alltid se opp til deg,du er et godt forbilde for meg,jeg håper at når jeg blir stor, at dine egenskaper i meg bor, du gir meg alt jeg trenger, ikke bare i form av penger, du gir meg omsorg, varme, og kjærlighet, og en ting er sikkert at jeg vet, du betyr så mye for meg, jeg er kjempe glad i deg... klem fra xxx
mammadalten :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 tusen tusen takk begge to, da var boka klar jippi.- skal jeg legge meg.. legger frem boka.. papppaen her jobber i inatt- så koselig å komme hjem til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå