Mammatileipia + ? Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Noen som har efaring med Name it vinterdresser? Var å prøvde i dag. Passformen var bra og enkel å kle på, men hvordan er de ellers? Tåler de snø, vind, regn, lek og alt annet en dress bør tåle?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jeg har ikke erfaring selv, men har hørt mye bra
ifie Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Name it har to forskjellige dresser. Èn til ca 300kr og én til ca 600kr (som jeg vet om. Kanskje de har fler!) Vi kjøpte den dyreste for en ukes tid siden, og er veldig fornøyd! Den skal være vann- (avstøtende?) og vindtett, den er deilig å myk, god bevegelighet. Også har den en fiffig knapp i halsen som gjør at ingenting klumper seg og gnager under haka (har hatt det problemet tidligere). Masse god plass inni Nå har vi ikke fått testen den i akebakken eller slapsevær enda, så der kan jeg ikke uttale meg..
Mammatileipia + ? Skrevet 10. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2008 Takk for svar! Det var en til ca 600 vi prøvde ja. Rutete mønster. Var veldig myk og god. Tror kanskje jeg går for den i år, så får jeg håpe kvaliteten er brukbar også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå