Gå til innhold

Kvalm, uteblitt mens, reduktil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann kjente og ukjente.

Jeg må inn her for å prøve å få et svar, det er jo så mange damer her inne med nyttig erfaring- tross alt.

Jeg har hold på med prøverørsmetoden i noen år nå og desverre til ingen nytte må jeg si. I disse år med masse hormon påvirkelse, må jeg innrømme at kiloene har økt sammen med fortvilelsen av å ikke lykkes. Så defor etter forrige mnd med negativt utfall av mine to gull egg, bestemte jeg meg for å prøve å komme ned noen kilo, før neste og siste runde. Jeg ble satt på Reduktil.

Når menstrasjonen kom og det da gikk opp for meg at jeg ikke var gravid, begynte jeg med Reduktil. Menstrasjonen varte lenge denne gangen! Slitsomme greier. Men det gikk over:) Så skulle jeg få mens igjen, men det har gått over 14 dager og jeg har ennå ikke fått den. Trøtt, kvalm og ingen mens. Er det Reduktil som stopper menstrasjonen?

Jeg kan vel ikke bli gravid etter slik kraftig og langvarig blødning? Jeg har ikke tatt noen test, da jeg liksom er sikker på at jeg ikke er gravid. Noen som har opplevd lignende?

Veldig takknemlig for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gordonsetter :o)

Synd med negative forsøk,nedturene er vonde.

Jeg har ikke noen kjennskap til reductil,

men jeg tror faktisk at var jeg deg så ville jeg tatt en cb.

Om ikke annet enn for å bekrefte/avkrefte.

Neppe bra å gå på reductil om den faktisk skulle være positiv...?

Så ville jeg tatt kontakt med legen min var jeg deg...

Ta vare på deg selv !

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...