Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte barna deres å krabbe? Jenta mi har akkurat knekt koden etter å ha strevd en god stund;) Har stått på alle fire men ikke helt skjønt at knærne måtte ned. Har blitt ganske sliten av å ta såkalte armhevinger en stund, og stokket på bena på alle mulige måter. Har sett ganske morsomt ut, og her om dagen måtte storebror på 4 forsvare henne mens pappan og jeg satt og lo av henne. "Det er ikke noe å le av" sa han skikkelig fornærma på hennes vegne. Så søt at;)

Men nå kommer hun seg i hvert fall rundt, har ikke ålet seg fremover så nå blir det en ny verden for henne! Og travlere for oss...he he. Hun er forresten 8 mnd.

Skrevet

Jenta mi begynte å krabbe i går! Går foreløpig fortere å åle seg framover på magen, men hun øver nå ivrig på krabbingen likevel. Ganske artig, men blir nok mye mer jobb etter hvert, ja! Er 8 mndr i dag:-)

Skrevet

Min begynte å krabbe ca 8 mnd, etter to mnd med å åle seg bortover :)

Skrevet

Etter noen uker med åling framover og krabbing bakover i en ukes tid nå, så har han krabbet han framover i hele dag :-). Er 7 måneder og 1 uke.

Skrevet

Emilie har stått opp på kne lenge og åla seg fram på rompa i snart et par mnd, men knekte krabbekoden plutselig en dag for 2.5 uke siden, da var hun 7.5 mnd! :)

Merker at hverdagen har blitt nye annerledes etter hun begynte å krabbe ja! puh!!! :)

Tror jeg har sagt ordet "NEI" sånn ca 200 ganger daglig siden hun begynte å krabbe! :) Hennes favorittplasser som hun ikke får være er nemlig borti vedovnen og ved kattematen! :)

hehe....

Skrevet

Eldste krabbet ikke på alle fire før hun var 1 år, men ålte seg fram med armene.

Minsten er foreløpig bare 5 mnd, og ruller ikke rundt en gang...hehe..litt trege de jentene mine ;o) Men tar det ikke så tungt akkurat. Det er mye som faller innenfor normalen ;o)

Skrevet

Gutten min begynte å krabbe så smått da han var ca 6,5 mnd

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen;) Vedovnen er en favoritt her også, i tillegg til stereoanlegget og lednnger...

Skrevet

6 mnd + 1 uke var vår lille frøken når hun krabba. Hun hadde stått å vugget i krabbestilling i 2 uker før hun 'knakk' krabbekoden;-) Hun har aldri ålt seg.

Skrevet

Minsten her driver oxo med push-ups! Hihi!

Men har ikke helt knekkt koden enda (snart 9 mnd)

Skrevet

Gutten min begynte å krabbe skikkelig når han var 5 måneder gammel, øvde fra 4 mån. Det er utrolig morsomt å se på han men dagen ble mer travel for meg. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...