stockflets Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Når begynte barna deres å krabbe? Jenta mi har akkurat knekt koden etter å ha strevd en god stund;) Har stått på alle fire men ikke helt skjønt at knærne måtte ned. Har blitt ganske sliten av å ta såkalte armhevinger en stund, og stokket på bena på alle mulige måter. Har sett ganske morsomt ut, og her om dagen måtte storebror på 4 forsvare henne mens pappan og jeg satt og lo av henne. "Det er ikke noe å le av" sa han skikkelig fornærma på hennes vegne. Så søt at;) Men nå kommer hun seg i hvert fall rundt, har ikke ålet seg fremover så nå blir det en ny verden for henne! Og travlere for oss...he he. Hun er forresten 8 mnd.
Helann og lillebror Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Jenta mi begynte å krabbe i går! Går foreløpig fortere å åle seg framover på magen, men hun øver nå ivrig på krabbingen likevel. Ganske artig, men blir nok mye mer jobb etter hvert, ja! Er 8 mndr i dag:-)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Min begynte å krabbe ca 8 mnd, etter to mnd med å åle seg bortover
månesol Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Etter noen uker med åling framover og krabbing bakover i en ukes tid nå, så har han krabbet han framover i hele dag :-). Er 7 måneder og 1 uke.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Emilie har stått opp på kne lenge og åla seg fram på rompa i snart et par mnd, men knekte krabbekoden plutselig en dag for 2.5 uke siden, da var hun 7.5 mnd! Merker at hverdagen har blitt nye annerledes etter hun begynte å krabbe ja! puh!!! Tror jeg har sagt ordet "NEI" sånn ca 200 ganger daglig siden hun begynte å krabbe! Hennes favorittplasser som hun ikke får være er nemlig borti vedovnen og ved kattematen! hehe....
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Eldste krabbet ikke på alle fire før hun var 1 år, men ålte seg fram med armene. Minsten er foreløpig bare 5 mnd, og ruller ikke rundt en gang...hehe..litt trege de jentene mine ;o) Men tar det ikke så tungt akkurat. Det er mye som faller innenfor normalen ;o)
camosilla Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Gutten min begynte å krabbe så smått da han var ca 6,5 mnd
stockflets Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 Tusen takk for svar alle sammen;) Vedovnen er en favoritt her også, i tillegg til stereoanlegget og lednnger...
Gjest Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 6 mnd + 1 uke var vår lille frøken når hun krabba. Hun hadde stått å vugget i krabbestilling i 2 uker før hun 'knakk' krabbekoden;-) Hun har aldri ålt seg.
Histepist Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Minsten her driver oxo med push-ups! Hihi! Men har ikke helt knekkt koden enda (snart 9 mnd)
lolipoli Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Gutten min begynte å krabbe skikkelig når han var 5 måneder gammel, øvde fra 4 mån. Det er utrolig morsomt å se på han men dagen ble mer travel for meg. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå