Baby<3 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 nå hadde jeg egentlig slått meg til ro med Amalie, men hører stadig om fler som heter det... noen som vil gi meg andre forslag?, barnefaren liker sånne navn som Emilie,Amalie,Emilia,Amilia osv vi liker begge myke navn hvis dere skjønner ? hvis det blir gutt så har vi vel mer eller mindre bestemt Mathias ? med eller uten h?? Matias eller Mathias?
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Kjenner meg sånn igjen! Amalie er kjempefint, men akk litt kjedelig som du sier.. Emilie+Emilia er nydelige navn. Vuderte selv Emilia veldig sterkt, men tror vi nå har landet på noe annet!;-) Mathias er et nydelig navn, det er veldig vanlig men ville ikke brydd meg om det hvis dere liker det best. Mathias er finest med h, og sånn ville jeg automatisk skrevet det!;-)
digger Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hva med Amelie? Ellers liker jeg best Matias uten h....
prebs Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Hvis dere har bestemt dere for Mathias (ville skrevet med H), kan dere vel også bruke Amalie - Mathias er jo enda mer brukt enn Amalie...Veldig fine navn begge to =) Noen navn jeg synes er "myke": Maja Alma Silje/a Isabel Malene Linnea Leah Lise
sonne Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Emmeline Emmalin Eveline Evelina Emine Helene/Helena Hannah Malin Malene Mia Mina Olivia Ville skrevet Mathias Ville skrevet Mathias
(Oktober) Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Amelie er finere enn de andre like navnene.. Mathias med h:)
Castho Skrevet 9. november 2008 #8 Skrevet 9. november 2008 Jeg ville valgt Celine og Emelia eller Celine og Amelia Jeg synes det er stilig at de ikke er så alt for oppbrukt. Mathias er VELDIG populært da men går dere for det ville jeg definitivt valgt med H. Det er forresten veldig fint. Bare synd det er så mye brukt.
Gjest Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Signerer 2+2=4 (:-p) Celine og Amelia eller Celine og Amilie Er fine :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå