lillebie på`n igjen Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 jeg har gått 2 uker på synarela, og startet med sprøyter i dag. De siste dagene har jeg hatt så press i brystet, skikkelig tungpustet, nesten så det svir i bringa på en måte. Kjennes ut som om noen står oppå brystkassa mi.... hjertet hopper også over noen slag iløpet av dagen, skikkelig ekkelt. er dette vanlig bivirkninger eller hva? det er liksom konstant, og ikke rett etter spray feks.. håper noen kan svare .. hilsen en bekymret
---1t?--- Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Opplevde aldri det du beskriver, men du bør absolutt ta en tlf til den klinikken du er tilknyttet over helgen, hvis du fortsatt har det slik. Når jeg så overskriften din tenkte jeg først at det var sikkert fordi slimhinnene dine har blitt tykkere, men da ville det sittet mer i nesa. Litt ut i behandlingen fikk jeg også problemer med å puste, men det var som sagt gjennom nesa, følte meg forkjøla uten å være det. Håper det går over, og at det ikke er noe å bekymre seg for, men ville uansett nevnt det på klinikken slik at de er klar over det.
lillebie på`n igjen Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 ja jeg får vel høre med Nordica...ikke så lett å komme inn for en sjekk heller når de holder til i Danmark liksom...vurderte nesten å ta meg en tur på legevakten, for det er skikkelig ubehagelig...men det er vel ikke så mye de får gjort der.......
eliza75 Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Vet ikke noe om medisinen du bruker, så kan ikke svare på om dette er bivirkninger av den. Men jeg er sykepleier og synes de symptomene du beskriver er verdt en telefon til legevakten iallfall. Sikkert ikke noe alvorlig, men symptomene kan jo tyde på lungebetennelse eller blodpropp mm. Ikke for å skremme og er som sagt mest sannsynlig ikke noe alvorlig:)
Fuck google, ask me Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 På pakningsvedlegget til Synarelaen står det at nettopp det du beskriver kan være en nokså vanlig bivirkning. Men snakk med en lege hvis du synes det er veldig ubehagelig.
LykkeligSomMamma Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Ikke lett å forutsi hvordan man reagerer på spray osv men for å utelukke noe som ikke er bra syns jeg også at det er verdt en tlf el tur til legevakta. For sikkerhets skyld.
øynesomtinntallerkner Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Hvordan går det med deg lillebie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå