Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Heisann jenter :-) Jeg har funnet ut at jeg har lyst på sånne "masai" sko. Har jo problemer med leddene og leser at disse skal være mindre belastende på bl.a knærne. Samtidig som de jo gir en lett form for trening. Noen av dere som har erfaring med slike sko? Ser jo ikke akkurat så tøffe ut, men om de er bra så tror jeg at jeg kommer til å kjøpe meg et par slike :-) Og vet dere om MIB og RYN er igrunn samme typen? Ser jo at RYN skoene som bl.a eurosko fører er litt billigere enn MIB skoene.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2008 mener selvsagt MBT sko hehe.....
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg har hørt at det skal være bra, selv om jeg aner ikke forskjellen på det ene eller det andre. Men det er sikkert lurt, særlig for deg som sliter med leddsmerter. Det dyreste er vel ofte det beste eller? Pleier å lønne seg å gå for det som koster litt når det er snakk om sånne ting...men igjen - jeg har ikke peiling. Jeg har selv kjøpt to par høye og litt vel dyre støvletter, og det er vel så feil som det kan bli, men du verden så moro å bruke litt pæng på seg selv igjen ;-)
måken og vesla Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Både mamma, lillesøstra mi og svigermor har sånne MBT sko. De er veldig fornøyde. Jeg er enig i at de ikke er spesielt fine, men jeg vurderer å anskaffe meg et par selv. Kjenner ikke til billige varianter, men tenker at det sikkert er best med den dyre varianten av slike sko. Måken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå