Glad tobarnsmamma Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har en mann som elsker iskaker, og kom plutselig på at jeg kan jo lage en til ham siden det er farsdag imorgen. Men har ingen gode oppskrifter... Noen som har??
Glad tobarnsmamma Skrevet 8. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 8. november 2008 Ingen som har noen gode?
Labambie Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Har du sett på www.detsoteliv.no? Jeg bruker ALLTID den siden om jeg skal bake!
Malin G. Spann Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 OSTEISKAKE (nam nam nam!) 6 havrekjeks (blå bixit) Knuses og ha i ei form. Lag eggedosis av 3 eggeplommer og 200 gram sukker. Rør inn ein kremost naturell. 1/3 fløyte piskast stiv. 3 eggekviter piskast med litt salt. Bland alt. Ha dette over kjeksene. Strø til slutt over 4 kjeks. Settast i frysen
Glad tobarnsmamma Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 wow, tusen takk for tipset, der var det jo sååååå mange iskaker. Fikk lyst til å lage en hel haug nå...hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå