Gå til innhold

hvilken bokklubb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer på å bli med i en bokklubb,knerten elsker bøker:)

er go`boken den som er best eller noen som vil annbefale en annen en?

han er forresten 14mnd nå

Skrevet

Vi har meldt oss UT av Go'boken. Var ikke klubben for oss. Syns ikke prisen sto til produktet for å si det sånn.

Når jeg får meg jobb igjen skal vi melde han inn i Bokklubbens barn.

Skrevet

Vi har også meldt oss ut av go'boken av de samme grunnene som Jiterbebis. Meldte oss inn i bokklubben barn i går og håper vi blir fornøyde med det.

Skrevet

Vi har også avsluttet medlemskapet i go'boken.. Funka helt fint når hun var liten (les frem til ca 7-8 mnd), men så mista bøkene litt av kvaliteten..

Nå er vi medlem i bokklubbens barn.

Skrevet

Hiver meg på de andre her, ikke fornøyd med go'boken..

Bøkene var av dårlig kvalitet, 1,5-åringen vår ødela lett nesten alle..

Skrevet

Samme her. Meldte oss ut av Goboken etter et halvt år. Merka så godt at bøkene var oversatt fra engelsk. Særlig de som var på rim var helt håpløse, for da ble det masse dårlige "nødrim" for å få de norske tekstee til å stemme med de engelske bildene. Dyrt og dårlig!

Skrevet

Også utmeldt av Go-boken, da jeg ikke synes prisen stod til innholdet.

Har meldt oss inn i Bokklubben Barn. Er fornøyd, men er litt selektiv til hvilke bøker vi mottar. Enkelte mnd er det to ulike hovedboktilbud i henhold til alder, men av og til er det bare én boki aldersgruppen 1-5 år. Da er det ikke alltid bøkene passer så bra for en liten på 20 mnd. Men man har jo heldigvis den muligheten til å avbestille. Det er lett å avbestille på nett, og man kan også motta sms med varsel om neste bok og mulighet til avbestille via sms.

Skrevet

vi er med i både bokklubben og go'boken men vi er mest fornøyd med go'boken så vi skal melde oss ut av bokklubben.. snuppa e 14mnd

Skrevet

vi var med i både goboken og bokklubbens barn. meldte ut av goboken når hun var ca 1 år pga dårlig kvalitet på bøkene. i bok klubbens barn synes jeg det var veldig iriterende å få hovedbøker om trafikk osv til ei på knapt 2 år.. i tilegg til at jeg fikk inkassovarsel på 3 regninger,som alle var betalt,hvorav den ene var fra mai måned. denne inkassovarselen kom nå i oktober. hadde brtalt alle regningene i rett tid. i inkassovarsel brevet sto det tilogmed at dem hadde sett seg nødt til å stoppe alt salg til meg..

har fått ringt og ordnet opp i det. men sa opp da. skjønner at d kan skje feil at en purring blir sendt ut. men plutseli inkassovarsel på 3 regninger som alle er betalt og jeg ikke har mottatt noen purring på..?

har meldt henne inn i disney klubben nå :) da får hun en disneybok å en cd med bok på hver mnd :)

Skrevet

Enig her. Ufattelig mye rot fra Bokklubbens Barn. Purringer på betalte regninger, bestillinger som har blitt borte, manglende medlemsblad, etc. Men vi holder ut enda ettersom bøkene er relativt bra. Er også medlem av Go Boken, men venter og ser. Hvis kvaliteten blir veldig dårlig sier vi opp den.

Skrevet

Vi er medlem i både Go'boken og Boklubbens Barn. Vi har vært mest fornøyd med Go'boken. For vår lille jente har de fleste bøkene derfra vært perfekt og de har jammen meg tålt en trøkk også syns jeg da.

Når det gjelder Bokklubben har mange av bøkene der vært litt for avanserte i forhold til alderen hennes, men vi har også fått noen fine bøker derfra.

Ser andre her skriver om rot fra Bokklubben i forhold til regninger, bestillinger etc og det kan jeg virkelig skrive under på. Syns det stadig vekk er et eller annet som ikke får i orden derfra. Med Go'boken derimot har det aldri vært noe problem.

Begge klubbene har system som gjør at du enkelt kan avbestille kommende bøker på nett.

Når det gjelder de fleste bøkene vi har bestilt og utfra hva som har vært favorittene til vesla her i huset så holder jeg en knapp på Go'boken.

Angående pris syns jeg faktisk pakkene fra Bokklubbens barn ofte er dyrere (spørs selvfølgelig på hva som er i pakkene).

Når det har vært tilleggsting i pakkene, eks leker, har kvaliteten vært mye bedre på det vi har fått fra Goboken enn det vi har fått fra Bokklubbens barn.

Skrevet

Mini elsker bøker og vi har vært med i go boken og ole brum sin bokklubb...

Vi har vært veldig fornøyd med go boken, men enkelte bøker har hatt dårlig kvalitet... Var super fornløyd med sist pakke, de beste bøkene hittil. Han sitter å leser i bøkene sine hver dag, så syns det viktigste at han er fornøyd... også har 2 faste bøker vi leser hver kveld..

Husker vi fikk 4 ganske små bøker som lå i en slags veske i papp... de var noe dritt.. de har han gnagd sund på sidene, men ellers syns jeg jevnt over har vært god kvalitet... spesielt den cden om gåsemor værs har han elsket...

Supplerer også med litt bøker fra ark osv, men de koster gjerne fra 119-199... så jeg sier ikke noe på prisen til goboken. =)

Men det er jo bare å prøve et medlemskap:) jeg kan godt værve deg;) hehe... og om du ikke liker det så melder du ut:) slik har iallefall vi gjort det:)

Skrevet

Jenta mi er medlem i Bokklubben Barn, og vi har vært veldig fornøyd med det. Har bare avbestilt de som er for avanserte, men bøkene har vært veldig fine (de vi har fått). Den nyeste bokpakken med Peppa Gris har vært en stor slager her (snart 16 mnd gml).

Eneste rotet vi har hatt, er at vi en gang fikk en bokpakke to ganger. Da jeg klaget på det, fikk vi beholde bokpakken gratis, så de har jeg gitt vekk til venner. Veldig fornøyd med det :-).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...