Gå til innhold

En av oss som venta på mensen..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var en av jentene som hadde en SA i slutten av juli-7 uker på vei. Da hadde jeg blitt gravid på første forsøk, og regnet liksom med at det samme skulle skje etter at jeg fikk mensen igjen etter utskrapningen...men det tok noen måneder...nå skriver jeg for å fortelle at jeg er blitt gravid!!! Har følt meg gravid hver måned og vært kjempelei meg når mensen har kommet..endelig kom den ikke...denne helga..Det har vært veldig godt å gå inn på denne siden og lese om flere i samme båt...vi som mistet, fikk mensen tilbake og ventet og ventet,og håpet på et lite mirakel ..Håper frøet vil sitte der inne...Det bør jo gå godt, men kommer til å være redd til 12 uker er nådd i alle fall...Til Achieving my everest..glad for å lese at det har gått bedre med deg...det blir nok ny baby snart for deg også...Du var veldig flink til å skrive inn de ukene jeg slet..Tenker på dere alle her inne..Håper det går fint for oss alle..

Tutta

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei og takk for oppmuntrende innlegg:) Trengte å lese noe sånt nå. Jeg hadde SA i slutten av august, da hadde jeg også blitt gravid på første forsøk.. og forventet vel akkurat som du at jeg skulle gå like greit første forsøk etter SA også (ventet til 2 mens). Trodde virkelig jeg var gravid, følte det sånn også, og mensen lot vente på seg (5 dager for sen). Men så kom den, og jeg ble veldig skuffet.. selv om jeg hadde prøvd å ikke håpe for mye, da. Har jo lest om at mange blir gravid igjen med en gang etter SA, det sa legen også. Men vi får bare prøve igjen neste måned. Glad på dine vegne, takk igjen for innlegg:) Gratulerer og håper alt går bra denne gangen!!

Skrevet

Gratulerer med spiren!!!! E lika kul varje gång en av oss som fått slita lite mer än vanligt blivit gravid=)

Här går det fram å tebax.. en god nyhet följs av en mindre god nyhet å nu skall jag in på utskrapning igen för tredje gång!!! Kan ju verkligen tro att det är legestudenter som jag råkat ut för alltså.. men alla goda ting är tre, ikke sant så håper att de denna gång får med sej allt. Skall på ett lite større ingrep där de skall ha kamera til stede hele utskrapningen så då skall de ju få bort allt. Tydligen satt mina rester väldigt gott fast.

Men har börjat på akupunktur och det har hjälp mej med å tänka å positivt så jada detta ordnar sej å snart kommer mitt inlegg om att jag är gravid.. det e jag säker på=)

Ha en fin tur över i 1.trimester å njut varje dag av din graviditet!!!

Kram

Skrevet

Tenk å skulle inn til utskrapning for tredje gang-det høres helt utrolig ut...Håper de endelig får med seg alle rester..Hadde du vondt i magen i og med at de ikke hadde fått ut alt eller ??

Dere må begge ha lykke til..det går nok..det er bare å prøve en masse med mannen/typen deres :-) Vi var veldig systematiske. Det er en slik fruktbarhetskaleder på nettet der man kan skrive inn første dag i siste mens, og så regnet den ut når det var om å gjøre å ha samleie. Han kunne bare glemme å gå på trening de dagene for å si det slik :-)

Jeg er veldig glad for at jeg er blitt gravid, men SA'en har satt en skikkelig skrekk i meg...kommer ikke til å være trygg før jeg er kommet et langt stykke på vei..Skal skrive jevnlig..forhåpentligvis helt til babyen er et faktum.

Klem

tutta

Skrevet

Nej inge ont alls, enbart på kontroll pga manglande mens 11 uker etter MA! Ja det e inte kul å veta att de ska göra en tredje utskrapning men denna gång föregår den ju med kamera til stede og ikke i "blinde" så känns iallafall lite tryggare!

Hoppas att detta löser sej nu å att vi kan börja prova igen när vi kommer till Brasilien (21 dec) då nästan 5mnd etter MAn.

Jag förstår att du är rädd och nervös men detta svangerskapet kommer gå så bra!! Jag har pratat med min fastlege så de dagen jag blir gravid får jag tett oppfølging med UL i uke 7-8, 10-12 å 18-19.. det känns iallafall tryggt. Får du nån ekstra oppfølging, el vill du kanske inte det?

Massa lycka til å håll oss uppdaterade, oki=)

Skrevet

Hei, så godt å lese at det er andre som har det akkurat som meg. Også jeg hadde SA i slutten av juli, og har følt meg gravid hver mnd etter det. Ikke gøy! Godt å høre at du har blitt gravid, håper det skjer noe her også snart (o:

Skrevet

Jeg vil gjerne ha flere ganger med ultralyd, men jeg forstod det slik at det ikke var vanlig når man "bare" har hatt en SA..I og med at du skriver at det går an å få så mange ultralydundersøkelser så tror jeg at jeg vil spørre legen min om jeg også kan få det...Det er jo litt betryggende..jeg er veldig redd..Har hatt litt mer gul utflod enn det jeg pleier, og hver gang stormer jeg inn på nærmeste toalettet for å se om det er blod...Må prøve å slappe av.

God tur til Brasil..høres deilig ut! Og Marihøna-når mensen er over er det bare å prøve på nytt. Gøy om du skriver hvordan det går,..om dere får klaff :-)

Tutta

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...