Gå til innhold

Lillesøster til Lucas og Noah - hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei,

Navnelistene mine har jo krympet etterhvert, men det er fremdeles en del navn igjen før vinneren er kåret. Jeg vil ikke ha topp 10 navn, selv om begge gutta mine endte opp med å bli altfor pop etter at jeg hadde valgt dem........Hva synes dere om disse navnene til lillesøster?

Lucas, Noah og Aurelia

Lucas, Noah og Julia

Lucas, Noah og Clara

Lucas, Noah og Sophia

Lucas, Noah og Caroline

Lucas, Noah og Calina

Lucas, Noah og Isabella

Lucas, Noah og Selma

Lucas, Noah og Cornelia

Lucas, Noah og Constance

Lucas, Noah og Albertine

Jeg tar gjerne imot andre forslag også:-)

Fortsetter under...

Åh, her var det mange fine navn. Vi har også vært innom Aurelia, Klara, Kornelia, Konstanse og Albertine (foretrekker k fremfor c).

Andre favoritter er Agnes, Agnese, Alberte, Hermine, Dorthea, Ebba, Ulla, Stella og Petra.

Stella passer forresten kjempefint til Lucas og Noah! Clara også!

Annonse

Jeg liker Julia, Sophia og Caroline best, men synes kanskje ikke Caroline passer så godt til brødrenes navn. Aurelia og Cornelia var egentlig også ganske fine og litt mer uvanlig hvis det er det du er ute etter. De andre navna liker jeg ikke så godt.

Andre forslag:

Aurora

Anna

Alida

Elida

Emine

Frida/Fride

Hannah

Helene/Helena

Iselin

Jenny

Live

Lisa

Leah

Miriam

Mia

Maria

Mina

Olivia

Pia

Sarah

Seline/Selina

Serine/Serina

Tiril

Vilde

Ylva

Av disse likte jeg kun

Sophia, Isabella og Selma.. Men de passet til gjengjeld veldig bra, og er fine navn!Albertine er helt greit:)

Aurelia, Calina, Constance er for spesielle for meg..

Julia er jeg lei av.

Clara, Cornelia og Caroline har jeg enten dårlige assosiasjoner til eller ikke liker noe særlig.

Annonse

Tusen takk for mange fine tilbakemeldinger! Det er jammen ikke så lett å velge navn til den ene jenta jeg får etter to gutter. Valgets kvaler, det er så mange kjekke navn å velge mellom...Men det hjalp å høre hvordan mange av dere oppfattet listen min:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...