Har_lyst_på Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hvor lang tid tok det fra dere fikk henvisning fra legen til dere fikk satt inn? Samboeren min skal til swim-up ( han har får få sperm) til uken og jeg skal til gyn poliklinikk på Ullevål før 1. februar for å se om jeg har tette eggledere. Vi har prøvd i 3,5 år. Tar gjerne imot gode råd :-)
Mikkemafian Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Vi fikk henvisning fra legen i juli, fikk bekjed om 7-8 mnd venting, (dette var i 2006, så ventetiden er ikke riktig i forhold til nå) ble kalt inn i november til samtale, fikk satt inn i januar 2007 og resultatet kom til verden i oktober. Nå driver vi med søskenforsøk. Det var vår historie, tror det varierer veldig i forhold til pågangen på det enkelte behandlingssted.
tirilsen Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 hei legen vår sendte henvisingen i feb/mars 08, og til onsdag (12.11) starter vi endelig med nesespray (8 mnd ventetid + 3 år som prøvere)!! dette er en lang prosess...lykke til og vær tålmodig ) vi gleder oss til 1 forsøk som skal skje midt i jula.
Har_lyst_på Skrevet 12. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2008 Lykke til Tirilsen og takk for svar :-) Bare å smøre seg med tolmodighet og håpe på det beste :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå