Gå til innhold

Hva med Vesla ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det er et så koselig navn..

Men hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo det er litt koselig... Men har lurt litt på hva en "voksen" Vesla synes om å hete Vesla....

Skrevet

Selv om navnene i seg selv er fine, er jeg ikke så glad i navn som beskriver hvordan personen ser ut (Vesla, Veslemøy, Siv, Vetle mm.)

Tenk hvis hun blir kjempestor!?

Skrevet

Hva hvis hun blir kjempestor, ja. Dessuten et åpenbart mobbe-navn. Liker det overhodet ikke...

Skrevet

Jeg synes ikke det er noe ordentlig navn, men et kallenavn

Skrevet

Nei, jeg gjør nok ikke det ;)

Bare grubler på navn... vet ikke hvorfor.

Vesla har virkelig "fått en plass i hjertet mitt"..

Andres reaksjoner på det biter liksom ikke på meg, det får heller motsatt virkning. Ble kommentert i en tidligere tråd at folk så for seg foreldrene til vesla som; -født rundt 1900, bondske, kunstneriske etc og hadde tanker som; tenk om Vesla blir stor og tykk, hva vil en voksen dame syntes om å hete Vesla...

..ikke noe biter på meg.....hun blir IKKE tykk.. heller motsatt, vi sliter med å være for tynne/undervektige nærmest. Alt det andre, det gjør ikke noe. :) Jeg skulle gjerne hett Vesla :)

Skrevet

Hva med å gi henne et annet navn, og kalle henne Vesla?

Tror det er historien bak de fleste Vesla-er der ute, de heter egentlig noe annet.

Jeg synes rett og slett ikke at du kan gi henne det som døpenavn, sorry. Du har ingn garanti for at hun blir tynn selv om dere er det, hun kan dessuten bli høy. Tror navnet kan bli en veldig belastning, også om hun blir liten og nett. Men er enig at det er søtt.

Hva med Veslemøy? Det er liksom litt mer etablert som et navn - betydningen er mer glemt hvis du skjønner.

Skrevet

Er dette et seriøst forslag?

Ikke for å være frekk altså, men man navngir ikke ungen sin Vesla?!?

Greit som kallenavn de første årene, men navn, nei..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...