1prinsesse+2engler Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg er 9+1 i dag og har vært sykemeldt i snart 3 uker. For jeg er KVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALM døgnet rundt!!! For ikke å henge over doskåla, så ligger jeg meste av dagen på sofan og prøver å sove mest mulig! Huff...så UBRUKELIG jeg føler meg:((((
Stine? Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Huff, stakkar deg:( Kjøp deg ingefær tabletter eller te. det skal hjelpe. Finnes også akupunktur armbånd som du får kjøpt som er fin mot svangerskapskvalme:) God bedring:) Klem
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Bra det ikke bare er meg! Jeg er også utrolig kvalm og renner på do hele døgnet når jeg ikke ligger i senga eller på sofaen å later meg=/ Vært sykmeldt i 5 uker snart og kvalmen min har bare blitt væææærreeeeee!!!!Så ja huff....du er ikke alene altså;)Har prøvd alt jg nå da...akupunktur armbånd og ingefær og cola og eplejuice blandet med farris og potetskruer og masse forskjellige te sorter..men nå er ikke dette vanlig kvalme...så ...hos meg er d ikke noe som hjelper annet enn å sove rett og slett og ikke stresse....men d er verdt å prøve ting da=)
1prinsesse+2engler Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 Unner ingen å ha det slik altså, men det er liksom litt godt å høre at det ikke er bare meg. Jeg kjøpte Ingefærrot kapsler på lørdag. Tror kanskje de hjelper bitte litt. Klarer å være litt mere oppegående Hvor langt er du på vei da AnjaMarie?
Elviraen Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Heisann!! jeg er også 9+1 etter mine utrekninger (9+5 etter UL) er sykemeldt på 3 uka nå, er HELT gåen, ikke lyst på noe, kvalm av alt, ligger rett ut, gidder ikke å lufte hundene en gang, kjøleskapet et tomt å kjæresten på jakt!!HAH Huff, huset står på hodet, har ikke vaska på 3 uke, må nesten ha sko inne, heilt jævli her!! skal manne meg opp å skifte på senga i dag, men det er jo et helt dagsverk om dagen, må ha pause pga kvalm å svimmel....huff, men vi er flere i denne situajsonen, og det er en trøst at det er et godt tegn!! Jobben tror jeg kommer innom denne uka, fikk aktiv sykemelding, men det tror ikke jeg at jeg klarer...har dere sagt at dere er gravide til foreldre? skal si det til helgen tror jeg!! håper denne kvalmen gir seg i god tid før jul, hvis ikke blir det ikke reint til jul nei!!
1prinsesse+2engler Skrevet 10. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. november 2008 Hei Briane:) Da er vi flere... da kan vi syte til hverandre;) Huff...dette er no dritt altså, men det er værdt det til slutt da!!! Vettu.. denne husvasken går ingen vei!! Nå pleier vi oss selv og driter i den;) Hihi!! Vi sa det til foreldre og søsken for ei uke siden. De hoppet av glede:)) Og så snakka jeg med sjefen i stad og måtte jo fortelle hvorfor jeg blir sykemeldt enda lengre. Hu var HELDIGVIS veldig forståelsesfull!! Jeg har en full nattestilling og siden vi mista i uke 18 i januar, har jeg IKKE tenkt meg tilbake i den stillingen. Det forstod hu også veldig godt! PHU!!! Lettelse!!!
Gjest Skrevet 10. november 2008 #7 Skrevet 10. november 2008 Ja jeg og synes det er godt p vite at d ikke bare er meg altså! Hos meg er det forsåvidt ingenting som hjeler...tragisk,...får bare vente til det går over av seg selv:O Jeg er akkurat 10 uker i dag=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå