Grillet kylling Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Skal handle jule gave til to gutter som er i den alderen. Setter stor pris på tips:)
Trouble Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 poden e snart 1,5... dette leker han med: *biler (nett lært seg å lage lyd te kjøringen" og synest det e kjempeartig). *gåbil, med den går det bare fortere og fortere for hver dag *en slik boks der man ska putte klosser m forskjellige former i. *baller i alle størrelser *duplo *elsker bøker og sitter gjerne selv å "leser" høyt for seg selv det er vel det jeg kommer på i farten
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Little People fra Fischer Price i alle former Figurene fra Drømmehagen (på NRK Super halv seks på ettermiddagen) Bamser har plutselig blitt populære i tillegg alt det hun over skriver :-)
MissKitty Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Poden min er ikke 1,5 år før utpå nyåret, men stor stas er det nå å dytte ting rundt. Har måttet ta fram min gamle dukkevogn, så han skal få "trillet" i fra seg - pappan er litt bekymret.. hehe.. Her blir det trillebår til jul.
May-juli07+mai09 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 her går det i: - bil - ball - bok
Lillebror og stoerebror Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Gutten min på 21 mnd har det siste halve året vært interessert i: -Duplo -Små biler, traktorere og andre kjøretøy -Bøker
Nilu♥ Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Noah Leander på 18 måneder leker med: - baller - brio tog - biler - bøker - duplo - hundene våres:) stor favoritt etter fotball.. - høre på musikk og danse/ synge
Nilu♥ Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 må bare si at jeg var på BR leker i dag å kjøpte nye tog til Noah Leander, og da anbefalte de kids woods tog. De passer på Brio banene, er billige og veldig bra kvalitet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå