Gå til innhold

Ava og Lily, Ava og Millie, Ava og Hannah eller Ava og Sofie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

(Skifter nick like ofte som trillingmammaen vår, du...;-))

Ellers liker jeg godt både Hannah og Sofie og synes begge passer bra til Ava. Det gjør forsåvidt alle navnene, men jeg liker de to best =)

Hannah Sofie tror jeg hadde blitt mitt valg!

Har hett Mamma til Ava og IcePop, men følte jeg måtte ha med lille jenta mi i nicket igjen, hihi :-) Så jeg er vel ikke fullt så ekstrem, håper jeg? ;-D

Du og barnefaren her i huset har lik smak, han tviholder også på Hannah :-)

Annonse

Så her synes jeg...:

Lily passer godt til Ava, både klinger og ser bra ut...:) Og begge disse navnene er lite brukt. Kanskje vurdere Lilly istedet pga vil sannynligvis bli mange stavefeil fremover? Men mange flere som heter det, og med den ekstra bokstaven mister det vel egentlig litt av "sjarmen"...?

Hannah er det mange flere som heter, tar man med Hanna som klinger helt likt blir det mange flere. Så jeg synes det er mindre spennende og ikke helt i samme kategori som Ava.

Ikke så mange som heter Millie heller, men likte ikke det så godt som Lily. Men ville heller vagt Millie enn Hannah.

Gjest Siklerotte

Jeg kjenner en oversøt Millie, så jeg synes navnet er litt for sukkersøtt, forbinder det bare med henne. Er ikke så veeeldig begeistret for Lily, men det er jo greit nok. Sofie er kjedelig alene... Synes Hannah er penest, men Lily står best til Ava, om det er så viktig for deg at det står bra sammen.

Millie er herlig synes jeg - og vi liker jo begge Millie, likevel klarer jeg ikke gi slipp på Lily.

Hannah er fint, men naboen har nettopp kalt dattera si det - kjipt nok... Hannah er litt mye brukt ja, men er uaktuelt å skrive Hanna (har det for meg at Hannah ser langt bedre ut - skjønner du... ;) Men dette har hele tiden vært barnefarens favoritt.

Annonse

Det er ganske sukkersøtt, ja. For øvrig enig at Lily står best til Ava, men det er egentlig ikke sånn superviktig hvorvidt navnene matcher hundre prosent.

Mannen vil som sagt veldig gjerne ha Hannah, og frister litt å føye meg etter han denne gang - tross alt jeg som trumfet gjennom med navnet til storesøster.. ;o)

Hei!

Jeg synes Ava er kjempefint!

Mitt forslag:

Ava og Sofia

de hørres begge litt spanske ut og klinger veldig godt sammen.

Naboene våre har en datter (pappan er spansk) som heter Sofia og hun er helt nydelig og da blir jo ofte navnet det også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...