mooch Skrevet 8. november 2008 #1 Del Skrevet 8. november 2008 Har hatt masse kynnere, til tider går jeg med steinhard mage i timesvis og klarer såvidt å gå oppreist. Er bare 29 uker og har vært 50% sm en stund nå. Hadde håpet at det skulle klare seg slik at jeg kunne jobbe frem til permisjonen begynner, men det ser ikke lovende ut. Kynnere er jo ikke farlig visstnok, men jeg klarer ikke å fungere når magen er som en medesinball så fort jeg reiser meg opp. Legen har tilbydt meg 100% en gang allerede, men jeg takket nei siden det føles dumt å ligge hjemme allerede nå. Jeg har jo ikke vondt når jeg ligger, da føler jeg meg frisk. Var på en helt rolig middag med jobben i går og måtte dra hjem siden jeg ikke klarte å sitte lenger. Det til tross for at jeg ble kjørt til og fra og kun satt ved et bord. Skjønner ikke hvordan det skal gå på jobb på mandag. Er skikkelig deppa og frustrert nå. Har så veldg lyst til å avslutte ting på jobben på en ryddig måte og kunne gå ut i permisjon uten å føle at jeg etterlater meg et kaos. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139067853-frykter-jeg-blir-100-sykemeldt-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå