Gå til innhold

Noen gravide damer som kan se her? :)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i snart en uke hatt en ømhet i høyre eggstokk-område. Hadde sannsynligvis eggløsning fredag 31.okt, for torsdag startet den typiske el-ømheten, og lørdag var den borte. Søndag kveld kjente jeg plutselig stikkinger i høyre side og det var veldig ømt å presse på do og når jeg beveget meg. Den vonde stikkingen fortsatte hele mandagen. Da jeg våknet tirsdag morgen var jeg bare øm. Ømheten er her enda. Kjenner den best når jeg går, bøyer meg og når jeg er på do.

Skal legge til at jeg gikk på Brexidol (betennelsesdempende) hele forrige uke (uke 44).

Kan det være medisinen som har klusset med el, kan jeg være gravide, eller bare pms?

Onsdag kveld fikk jeg ømme pupper, og torsdag ble brystvortene ømme. De er fortsatt ømme....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en test og det litt brenn fort!!!!!!!!! tror ikke brexidol er det smarteste å stappe i seg mye av hvis du er gravid, er sikkert ikke noe problem så tidlig men ikke ta mer før du er sikker :)

Skrevet

Er nok for tidlig å teste enda... Skal teste på onsdag tenker jeg...

Sluttet med Brexidolen sist mandag (6 dager siden), så ingen fare der...

Håper så inderlig nå! Ømheten er så og si borte nå, men jeg synes brystvortene er veldig ømme! Da jeg tok av meg bh'en i stad var det som om puppene pustet lettet ut for å slippe løs..og det verket i dem... Synes det murrer litt i livmorområdet..men, det kan likesågodt være pms også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...