Mamma med *Mai-baby* Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Syns tiden går sinnsykt fort.. Men gleder meg over å endelig runde de magiske 12 ukene
Mamma med *Mai-baby* Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Er du også 12 uker idag?
lillenemi Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 I dag er jeg også 11+6! Blir utrolig gøy å endelig være 12 uker imorgen Tror nok det kommer en liten melding på fjesboken
Surfinia Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Ja, 11+6 i dag. Skal bli godt å være ferdig med 1.trimester, men dette er barn nr 2 så jeg er nok ikke så opptatt av å telle dager og bekymre meg denne gangen som jeg var sist. Vil selvsagt veldig gjerne at det skal gå bra nå også altså, men nå har jeg jo prøvd dette en gang før og da er det ikke sååå spennende som sist. Skal til første kontroll hos jordmor på tirsdag da. Det gleder jeg meg til. Synes alt blir så mye mer "ordentlig" når jeg er i gang med kontroller og slikt. Du da? Vært hos lege/jordmor på kontroll? I bra form?
Mamma med *Mai-baby* Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2008 Ja, her er formen bra. Er 12+0 jeg da. =) Skal faktisk også til jordmor på tirsdag, det blir min andre time hos henne. Var for en mnd siden også. Litt tidlig kanskje, men greit nok for meg Har også vært på to UL allerede pga problemer i forrige svangerskap som ikke gikk så bra. Dette er også mitt barn nr 2. Har en gutt født i 2005. Du da?
Surfinia Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Hei igjen! Har vært til en kontroll før jeg også. Var hos legen for 2 uker siden. 50% sykmeldt pga kvalme og supertrøtt. Jobber i helsevesenet og der funker det liksom ikke å jobbe "for halv maskin". Bedre å jobbe annen hver dag og klare å yte litt skikkelig når jeg først er der kjenner jeg. Var også på ultralyd da jeg var 10+4 iflg ultralyden, ja iflg den så er jeg vel egentlig 12+2 i dag da egentlig....... Holder på "min" termin til den ordinære ultralyden jeg :-) Var privat ul bare for å se at alt var bra :-) Har en gutt fra før jeg også. Født høsten 2007, så det blir to tette her. Tok sin tid å bli gravid sist, så nå skulle jeg bare slutte på p-pillen og håpe det skjedde noe utover våren, men det gikk kjappere denne gangen ja...........
Mamma med *Mai-baby* Skrevet 9. november 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. november 2008 Så gøy da. Artig å være på UL å se at alt er bra Jobber også i helsevesenet. Men har vært heldig med bare noen få uker med kvalme, men trettheten har jeg slitt med.. huff huff. Blir vel greit med to tette. Kanskje litt tøft i starten, men de vil jo få masse glede av hverandre Når har du foreløpig termin? Vi sees på 2.tri =)
Surfinia Skrevet 9. november 2008 #9 Skrevet 9. november 2008 Flere datoer å gå etter........ Mens-termin er 26.mai og iflg ul i uke 11 er terminen 24.mai. Sees på 2.tri :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå