*meg&gull* Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jaja...tilbake her igjen da, etter sa i går kveld... Dritt lei alt altså!! Trodde vi endelig skulle bli heldige etter 4 år med prøving, var 9 uker på vei, sa det til hele familien for 2 dager siden... (sorry for sytinga, men er som sagt bare dritt lei nå)
Mikkemafian Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Åååhh nå ble jeg lei meg på dine vegne!! Det er så j&%/¤ urettferdig at de som er så etterlengtet ikke skal få lov til å bli født!! Vi var gjennom en MA i uke 11. Hadde akkurat begynt å fortelle det til venner, familien hadde visst det lenge. Forrige var ivf, så vi var så utrolig glade for å ha klart det på egenhånd. Varme tanker og klemmer til deg!! Du har lov til å syte nå!!!! Håper dere blir gravide igjen kjempefort.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Stakkars deg! Vet hvordan du har det. Ikke gøy når hele familien vet det heller. Selv føler jeg at jeg mister med en gang jeg sier det til noen, og viser at jeg er så glad! Men vet at det ikke har noe å si, og at vi ikke skal skylde på oss selv. Neste gang kommer jeg likevel ikke til å si det før kulemagen er der :-( Håper virkelig det går bra med deg, kjempetøft å oppleve det du er gjennom nå! Lykke til videre, måtte du blir gravid igjen snart! Klem )
*Ønskergjerne* Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 kjære blomsterjenta!!! så forferdelig trist å høre,fulgt litt med på deg, å ble så gla når du skrev du var gravid!!!etter så lenge som prøver... å så ender d i SA... det skulle ikke gått an spør du meg... jeg føler så med deg... jeg kan jo nesten ikke klage , ''bare'' prøvd halvanne år.. men syns d er lenge nok!!!f håper at du får en spire igjen om ikke lenge- som holder seg der i 9 mnd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jeg har bestemt at hvis jeg ei gang klarer å blir gravid skal jeg ikke si noe te fam/venner før folk legger merke til det (mage osv) satser på det ialleefall.. men skjønner du delte den m de,når du har prøvd så lenge... huff,fikk vondt inni meg nå,håper det går bra med deg... klem
VilsågjernehaBIM Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 åå, så utrolig trist! ble veldig trist på dine vegne nå!!! kondolere veldig, og håper får en BFP fort som f**n !! klem fra ei som desverre vet alt for godt hva du føler nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå