Gå til innhold

Sa i går kveld.. Noen som kan svare?

*meg&gull*

Anbefalte innlegg

Hei!

Hadde sterke "menssmerter" i går kveld,+svimmel og kvalm.

Følte litt senere at noe var på vei ut, så gikk på do...

Først kom det en stor klump, så litt slim og blod, smertene fortsatte helt til jeg la meg.

I dag har jeg bare veldig svake menssmerter, og bare litt blod\brunt på papiret når jeg tørker meg.

Er det nødvendig med legevakt, eller kan jeg bare ta meg en tur til lege en dag til uka?

Har alt ordnet seg selv? Trodde man skulle blø mer jeg...

Var 9 uker på vei, førstegangsgravid etter 4 år som prøver:(

Håper noen kan svare, føler meg helt tom i hodet, og veit ikke hva jeg skal gjøre.....

Fortsetter under...

Hei Blomsterjenta.

Utrolig leit å høre at du har mistet, jeg hadde selv en SA på mandag/natt til tirsdag, jeg gikk til legen og ble deretter sendt til sykehuset for å sjekke om alt var ute. De gjorde en undersøkelse og de så at nesten alt var ute. Fikk noen tabletter som skulle få livmoren til å trekke seg sammen sånn at resten kom ut. Jeg har hatt forferdelig smerter, litt enda men mye bedre. Jeg blør også ganske mye enda, fikk beskjed om at jeg ville blø i 1 til 2 uker, men gikk det lengre tid måtte jeg komme inn igjen.

Jeg var noen dager unna 10 uker...

Vet ikke om du har fått svar på det du lurte på, men jeg ville hvertfall fått sjekket om alt var ute.

*trøsteklem*

Hei Blomsterjenta85.

Mistet selv i går, men var kun 6 uker på vei. Hadde ingen smerter i det hele tatt, begynte plutselig bare å blø noe helt sinnsykt. Det kom ut masse små klumper og i dag en kjempstor klump på størrelse med en tennisball. Jeg har blødd masse, flere bind på få timer. Tror det er veldig forskjellig fra person til person hvor mye en blør. Jeg ringte til Ullevål for jeg ble bekymret over mendgen, men de sa det var helt normalt. Kommer uansett til å ta kontakt med gyn for å være på den sikre siden at alt er ute.

Det er utrolig trist når slike ting skjer, men en må vel bare tenke at det skjer for en grunn!

Vi må bare fortsette å prøve!

Hei Blomsterjenta! Det var veldig trist å høre!!!!!! Jeg syns det hjalp veldig å få snakke med legevakten, da det gikk galt for meg. Hvis du har lyst å vente til uka med å gå til lege, så er jo det greit. Men du kan jo bare ringe legevakten og fortelle hva som skjedde. Da kan de gi deg råd. De vet om du bør komme dit eller ei.

Det er nok individuelt hvor mye man blør med SA, men jeg kan si deg at jeg blødde MYE.

Håper du får den hjelpen du trenger, enten hos legen eller legevakta!!

Ønsker deg alt godt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...