Gå til innhold

Beste stedet for 3D UL og priser?

siggie

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg er nå i uke 32 og har veldig lyst å ta sånn 3D UL og lurer på hvor det er best å få dette gjort, og ev priser på dette. Hvor lang tid må man vente før en får time?

Jeg bor i Østfold og har jo da mulighet å reise litt rundt på østlandet for å få gjort dette. Noen som har gode/dårlige erfaringer? Mener jeg har plukket opp ett eller annet sted at i Tønsberg er dem flinke og behandler pasienten/kunden (er ikke sikker på hva en skal kalle oss som gjør dette) godt. Stemmer dette? Og isåfall, hva heter klinikken, ev. tlf nr/adresse.

Dette ble litt rotete skrevet, men dere skjønner sikkert hva jeg spør om. :D

På forhånd tusen takk for svar!

Fortsetter under...

Jeg tok 3D i Tønsberg hos Kvinnedoktoren (kvinnedoktor.no) og var veldig fornøyd. Var enten 800 eller 850 kroner, husker ikke helt og fikk masse bilder, både på papir og DVD, pluss film (4D-delen) på DVD'en. Han tok god tid med oss og forklarte alt. Jeg tok den i uke 27. Det begynner å haste hvis du skal ta 3D, muligens blir litt sent. I alle fall så var jeg kjempefornøyd med Kvinnedoktoren og hadde gått til ham igjen!

Du kan bestille time hos ham på nettet, hvis du velger å gå til ham. Sjekk ut websiden hans.

Lykke til! Det er helt fantastisk å se på 3D! Jeg kjente igjen ungen vår da hun ble født, det er helt utrolig. :-)

Vi var på 3D på Det Gule Huset i Moss (http://www.detgulehuset.moss.no/knottet.htm) dette svangerskapet. Var i Tønsberg sist ;-)

Var litt dyrere i Moss (1250,-), men vi fikk flere bilder på CD både i 2D og 3D og flere videoklipp av den lille. Fikk også 5 bilder på fotopapir. Og vi slapp så lang tur. (Jeg trives ikke i bil pga kvalme)

Syntes også at vi bør støtte tilbudet om 3D her i Østfold ;-)

Jordmor tok seg god tid til å forklare bilder, måle den lille og dobbeltsjekke at alt var som det skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...