Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Sover de best ute eller inne? Hva har dere på dem? Og hvor gamle er de?
Gjest Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Lillegutt sover kun ute på dagen, han er nå 8 mnd og har sovet ute siden han var kanskje 2 mnd. Har en Ödenwalder dunpose og der kan han kun ha på seg strømpebukse, body, bukse og genser + lue og votter. God og varm. Bor litt sør for Oslo.
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hun sover alltid ute, og har gjort det fra starten av ( alle mine har gjort det =) Hun har på seg ull. Body, strømpebukse, og krinkelull bukse, jakke, hjelmlue (tynt) og ligger i Odanwâlder posen sin. Noen ganger har hun et ullpledd inni posen, dersom det er frost ute. Hun er 8 mnd nå. Vi bor i Sandnes =)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Fra første gang hun sov ute, sov hun mye bedre enn inne (gikk fra 30 min til 1,5 time!). Hun ligger i voksi pose. har på body, noen ganger tynn genser utenpå bodyen hvis det er veldig kaldt, strømpebukse eller bukse, ullfleece jakke og ullsilkehals fra Nøstebarn, lue. Hun har også hette på jakka på seg - den varmer kinnene hennes litt. Sov ute siden hun var rundt 5 mnd, før den tid ville hun ikke sove i vogna. Hun er nå 7 mnd.
1mor Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Tulla mi sover mykje betre ute i vognen sin enn hun gjør inne:) hun har sovet ute på dagtid fra hun var 1 uke gammel og nå er hun 1 år:) bruker en ullsovepose og en dyne. hun har på seg en ullbody og en ullstrømpebukse og en varm lue som dekker litt på kinna:) er god og varm heile tida:)
Gutt 05 og 08 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Sønnen min sover i vogna ute på dagtid, vil ikke sove inne. Han har gjort det fra han var noen dager gammel, han er 10uker nå. Han har på seg bukse, body, ullgenser, votter og lue. bruker voksi pose.
Lillepusen-78 Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Gutten vår er 6 uker, og sover best ute på dagen. Han kan sove i 3 timer i strekk i vognen ute.... inne sover han stort sett bare 30 min av gangen, og er mer urolig. Har på bukse, body, vattert dress, votter, lue + skinn og dyne, eventuelt teppe under når det er veldig kaldt. Skal finne frem skinnposen snart.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå