Gå til innhold

Julekort med bilde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor bestiller dere julekort hen ? Er så mange tilbud nå, men det er vel muligens ikke den samme kvaliteten der det er så billig ? Noen med noen erfaringer ?

Vi fremkalte bilder via Postfoto.no og er ikke fornøyd med kvaliteten der ihvertfall, men der kostet vanlig fremkalling bare 0,65 kr så det skulle kanskje bare mangle, men blir jo litt skuffa uansett...

Men julekort vil vi jo gjerne ha en god kvalitet på, og veldig gjerne en god pris :)

Skrevet

Kjøpte på elkjop.no. Kjempefornøyd:) Ikke så mange forskjellige design, men greit nok:)

40 kr for 10 kort:)

Skrevet

har ikke bestilt enda, men tenker å bestille på fotoknudsen.no :-) der er det mange fine

Skrevet

Har bestillt på Fotoknudsen. 149 per kalender (ikke fotopapir - det kostet 199,-) Mulig det finnes billigere steder, men jeg har alle bildene min på fotoknudsen, så da er det naturlig å bruke dem.

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt 40 stk på nfoto.no. Tror prisen kom på ca 200,- (Man får de første 5 gratis).

Bestilte derfra i fjor også, samt takkekort når frøkna ble født og har hele tiden vært veldig fornøyd!

Bruker nfoto til ALT; fremkalling, forstørrelser, kalendere, puter med bilder på, bodyer og t-skjorter med bilder på +++. Jeg synes de har god kvalitet og servicen er topp! De gjorde en feil med fremkallingen (jeg skulle ha hvit kant rundt bildene og fikk uten), og jeg fikk nye bilder under tre dager senere. :D

Skrevet

har bestilt fra elitefoto i år der hadde de me flere design å du kunne ha to bilder på det var det jeg falt for i år. å kortene ble ganske fine. har tidligere bestitl på japan foto å vært kjempe fornøyd.

Skrevet

www.eurofoto.no har fine bilder og andre gaver, spes bildene på lerret + album er fine!

Skrevet

Vet ikke om de har det alle steder, men her har de iallfall kjempetilbud på Expert: 1 kr per julekort:-) Vi tenkte å prøve, siden vi har hatt grei erfaring med dem før. Fant ikke tilbudet på nettet, men man kan ta med minnebrikken og få kortene med en gang i butikken.

Skrevet

De har også tilbud dersom du er kunde hos telenor, til bare 1 kr stk. :-) Bestilte der i fjor - og de er kjempefine!!!

Skrevet

Optiprint.com bestilte vi takkekort fra. Veldig fine! De har fine julekort også, så det blir nok derfra vi bestiller dem.

Skrevet

japanfoto er supert...29.50 for ti kort me konvolutt:) Er super fornøyd og det var veldig mange velge mellom:)

Skrevet

har ikke bestilt enda, men skal gjør det snart. og kommer til å bruke fotoknudsen. vært innom siden å sett på julekortene og funnet favoritten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...