øynesomtinntallerkner Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hmmmmm. Syns det var lite, hva er vanlig?
øynesomtinntallerkner Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2008 Og hva er ideell størrelse på de?
Kine71 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Heisann! 7 folikkler i rett størrelse er vel flott! Tror de skal være over 18mm. Jeg hadde 8 første forsøk og fikk da ut 8 egg, på andre forsøk fant de 10 og fikk ut 10 egg i rett modenhetsgrad. I flg klinikken var 10 nesten i overkant. De ønsker under 10 for da er det mere sannsynlig at de er av bedre kvalitet. Lykke til:0)
øynesomtinntallerkner Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Så bra:) da ble jeg litt oppmuntret, syns jeg leser om de som har 20 follikler og da følte jeg at det var lite med 7. Noen av de var bare 12 og 13 mm, håper de kan vokse disse siste 3 dagene da?
Kine71 Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 De vokser sikkert. Tror det er over 18 mm ved uttaket, eller når du setter sprøyta kanskje det er. Masse lykke til med uttaket:0) Er det ditt første forsøk?
øynesomtinntallerkner Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2008 Nei det er andre. Fikk ut 11 egg sist, bare to delte seg og de ble satt inn. Fikk en gutt:))))) Kjempeheldig var jeg. Så nå er det liksom for godt til å være sant hvis det lykkes....
Jehn Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 hei du.. Her er min historie. Mitt første uttak 40 egg, med 7 innsett som endte i ingenting. 2 uttak 21 egg ikke noe pos resultat. Nytt uttak på ny klinikk 5 egg ut( hadde 7 folikler) og nå er vi 6 mnd på veg. så jeg tror det kan være bedre kvalitet med færre egg.. lykke til
LykkeligSomMamma Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Syns det høres helt flott ut! Tenkte som deg jeg og, men på nordica sier de at mellom 4 og ti egg er ideelt. Og at når egget er 12mm da er det med på ordentlig. høres ut som om du har gode sjanser for å få med alle til uttak:)
øynesomtinntallerkner Skrevet 8. november 2008 Forfatter #9 Skrevet 8. november 2008 Så flott da! Har fått en liten dose på 125iE i sprøytene så det er kanskje derfor det ikke er fler. 40 EGG????????? Vanvittig. er det en slags uoffisiell norgesrekord eller? Steike.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 9. november 2008 #10 Skrevet 9. november 2008 Bedre med kvalitet fremfor kvantitet ) +/- 8 sa legen til meg var optimalt,så 7 må jo være perfekt !! Lykke til !
Jehn Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 40 egg.... ikke så veldig gøy når ingen av dem fungerte.. De hadde ikke hatt så mange egg på et uttak på St.Olavs på 10 år.... Nei, jeg er utrolig glad for at jeg "bare" greide å produsere 5 sist gang... Eller for at legene greide å dosere og bruke riktige medikamenter slik at det ikke ble så mange..
øynesomtinntallerkner Skrevet 9. november 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2008 Det var godt du fikk passe medisin da. Så gøy at du er gravid. Nå setter jeg eggløsningssprøyta om en halvtime. Har ikke vært oppe så seint på aldri så lenge he he...
Kine71 Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 Da har du vel uttak i morgen da? Masse lykke til:0)
øynesomtinntallerkner Skrevet 10. november 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. november 2008 Takk for det. Blir spennende uke. Tenker katastrofetanker, men kan lite gjøre fra eller til nå.
Ellen Margrethe Skrevet 11. november 2008 #15 Skrevet 11. november 2008 Jeg har aldri hatt mange folikkler, på det meste har de klemt ut 6. Sist tok de ut 6, 4 var irett fase for ICSI (første gang med det) og 3 ble befruktet. To satt inn og et fryst. Nå ser det ut for at jeg er gravid, 5 uke. Ikke stress med antallet, det er kvaliteten som gjelder!!! Lykke til!!!
lille prikken Skrevet 11. november 2008 #16 Skrevet 11. november 2008 Hei Jeg hadde 12 på første forsøk, 1 ble satt inn og 4 fryst ned. Andre gang hadde jeg 15 follikler, også denne gang ble 1 satt inn og 4 fryst ned. Jeg er på rugedag 6 og er super spent på hvordan det vil gå denne gang. Jeg er oppblåst, sulten og blir lett rørt, men det er vel all medisinen. Lykke, lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå