BS-april Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 noen som har en litn som enda ikke snur seg? mi lille snur seg bra på siden men vil ikke rulle rundt. er heller ikke særlig aktiv når hun ligger på gulvet. ligger for det meste på rygg, siden. vil ikke ligge på magen. noen tips for å få mi lille pie til å like å ligge mer på gulvet og å rulle?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 veldig forskjellig fra barn til barn.. Men de skal kunne snu seg som regel.. Lar du henne ligge mye på gulvet?
BS-april Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 ja hun ligger mye på gulvet om dagen. men kun korte stunder av gangen. blir fort sutrete når hun ligger.
Soleie m/3 gull :) Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 når vi var på 6 mnd kontroll var det kun mini som rullet av 5 barn. så kan ikke være så veldig farlig at hun ikke gjør det. men tenker at siden hun ligger på siden, så er det nok ikke lenge før hun ruller seg:)
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Var på 5 mnd. kontroll nå vi. Og vår snur seg ikke han eller. De sa det ikke var vanlig før etter 6 mnd.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 snuppa har rullet i 2 mnd og kryper rundt på gulvet.. og hun er 6 mnd og 1 uke.. så er stor forskjell fra barn til barn
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Jeg vet. Storesøster var 5 mnd. da hun snudde seg. Og hun hadde ligget med pute mellom bena i 4 mnd. og ikke fått noe trening. Så er nok stor forskjell. Men her inne er det stort fokus på de barna som er kjappe. Så jeg ville bare si at de på helsestasjon fortalte at det ikke var uvanlig et de var over 6 mnd. da de begynte å snu seg. Står også på babyverden.no. (tror jeg det var). Min gutt står ikke på bena sine han. det bekymrer meg.
Matildesnusk + lille ups Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Matilde snudde seg heller ikke da hun var 6 mnd. Det skjedde faktisk ikke noe den sjette måneden, motorisk sett. Så plutselig da hun ble 7 mnd, da kunne hun plutselig alt mulig. Ikke bli bekymra :-)
ventejenta Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Min er 7 mnd og har nettopp begynt å snu seg! Litt sent kanskje, men tror ikke det er fryktelig uvanlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå