Silja FullFres McQueen Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Han er kjæreste med han politikeren som kjøpte sex. Blæhæhæ.
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Hahaha, åååja Men jeg lurer faktisk altså, sånn helt alvorlig
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Vær nå særiøse, da!!! Djisses Jeg VIL faktisk vite det )
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Jeg aner ikke.. vet ikke hvem det er engang... =P
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Henning Holstad (født 14. oktober 1951) er en norsk forretningsmann og politiker (Frp). Holstad var gruppeleder for Frp i Oslo bystyre, samt leder i helse- og sosialkomiteen. Høsten 2008 ble han kastet fra gruppeledervervet av et flertall i egen gruppe. Frps bystyregruppe ønsket også å frata ham vervet som leder i helse- og sosialkomiteen. Holstad har hatt flere ulike lokalpolitiske verv i Fremskrittspartiet. I perioden 1988-94 var han nestleder i Oslo Frp. Han har også sittet i Bygdøy-Frogners bydelsutvalg, og vært formann i Bygdøy-Frogner Fremskrittsparti. Holstad kom først inn i bystyret som varamedlem i 1992, og ble fast medlem fra 1995. Som forretningsmann har Holstad markert seg som gründer og daglig leder i flere ulike virksomheter. På 80-tallet ledet Holstad Tiny Budbiler, samt flere ulike bensinstasjoner og storkiosker. Holstad måtte på starten av åttitallet i fengsel på grunn av salg av dagligvarer i helgene, noe som var strengt regulert på den tiden. [1] I den sammenheng startet Holstad «Folkeaksjonen for melk og brød», som jobbet for en liberalisering av reguleringene i dagligvarebransjen. På nittitallet var Holstad leder for Eierselskapet Storo, og senere har han vært administrerende direktør i Taxi 2. Hver jul siden Holstad var 17 år gammel har han organisert en alternativ julefeiring for personer med rusproblemer, bostedsløse og andre som trenger et sted å feire jul.[2] Henning Holstad var sentral da bystyret den 14. mai 2008 da Vålerenga fikk gratis tomt for å bygge ny stadion. [3] Holstad har ett barn. Han har hatt samboer hvertfall..
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Hehe, ånei Han er frp-politiker i oslo, med ymse fengelstraffer på samvittigheten
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 Ja, det har jeg lest... Kan jo være singel med barn Hehe. Jaja, jeg får spørre en politiker, eller noe
Silja FullFres McQueen Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 *guggel* Ahaa... Han var gammel. Og fæl.. =S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå