Mamma til gutt 08.07.2008 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 I går kveld og i kveld er babycallen helt "umulig". I går gikk alarmen for at baby-enheten ikke var innen rekkevidde i hytt og pine, inkludert på natta.. Fikk et par svært brå oppvåkninger I dag bare skurrer det.. Har brukt den i tre mnder nå uten at det har vært noe tull. Hva i all verden er det som har skjedd nå?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Har ikke noen ideer, men jeg ville reklamert til butikken du kjøpte den. Det skal ikke være sånn. Våres har skurret noen ganger når jeg har skrudd den på, men det forsvant når jeg skrudde av, så på igjen.
Helann og lillebror Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Snakk med butikken der du kjøpte den! De har sendt våre til reparasjon to ganger - hvis det ikke fungerer nå, får vi en ny. Litt kjedelig, men!
Mor&barn Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 æsj sånn har min blitt å. skjønner ikke no. den durer og durer som om det er noe å slå ut på. Si i fra om du finner ut av det =)
Mamma til gutt 08.07.2008 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Får ringe til forhandleren nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå