Gå til innhold

Feber etter 3 mnd vaksine, noen svare meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille her har fått ganske høy feber etter vaksinen i dag (39') Gav han en stikkpille, han søvnet nå i stad, men hva skal jeg gjøre så.. Våkner han av seg selv hvis feberen stiger og paraceten går ut av kroppen? Huff føler jeg ikke får sovet i natt. Takker for svar..

Skrevet

Det er helt normlt å få feber av vaksinen, gutten vår var urolig i 3 dager.

Paraceth virker ca 8 timer, så du kan no prøve å sove litt.

god bedring!

Skrevet

Minsten her var urolig i 2 dager, første døgnet med feber opp og ned. Helt normalt etter vaksine :-) Du må bare vurdere om du skal gi er paracet. Står vel på pakka hvor mange du kan gi i døgnet. Jeg ga ingenting, han var så trøtt av vaksina at han sovnet likevel... Selv om han sov litt urolig.

Skrevet

Fikk feber på kvelden hu her i huset også (38,9) hu fikk ei stikkpille og rett i seng og når hu våkna var hu feber fri men fortsatt litt uggen form..

Skrevet

Du ammer vel kanskje ila natta? Da kjenner du jo fort om han er veldig varm! Kan jo hende det blir litt flere oppvåkninger enn vanlig også hvis han er litt utilpass - det pleier det iallfall å bli her.

Skrevet

Jepp, feber er vanlig. Fikk gutten vår også. Dyttet inn en stikkpille og så sovnet han. Feberen var borte neste dag. Kjentes ikke varm ut da jeg ammet ham i 04. tida om natta, så da målte jeg ikke tempen men la ham til å sove. Det viktigste er at de får i seg væske, så tilby puppen eller flaske litt oftere enn vanlig. Det er sikkert borte til i morgen, eller i løpet av morgendagen. Men mini´n min var nok litt mer urolig og utilpass de første dagene etterpå. Men som sagt feberfri etter et døgn. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...