Gå til innhold

lunch treff: dattera til hagen,20nov. kl 13.00

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nå blir jeg utennett en liten stund.. har ikke fått det inn i leiligheten enda,, vet ikke hvor lang tid det vil ta.. men regner ikke med at man må bestille bord der klokka 1, om vi ikke blir så mange... men dette får ikke jeg sjekka.. internett cafe, er liksom ikke helt min greie=)

men hvis folk synes at man burde gjøre det, gidder dere å telle opp og så gjøre det..? jeg er ihvertfall med.. kommer kanskje litt seint siden jeg har kontroll kl halv 1, men ikke mye over=)

Annonse

Hei hei! Jeg må melde avbud, skal noe så teit som å klippe meg... Men det var den eneste timen hun hadde.. Å tørr ikke dra noe senere på slike ting siden termin nærmer seg! Kos dere masse.

Håper vi kan treffes på nyåret en gang når alle bebisene er ute:)

-Mari-

Det ser ut som det er 6- 7 som kommer på torsdag. Da er det vel ikke nødvendig å bestille bord vel....midt på lyse formiddagen?

Skal vi ikke bare si at vi snakkes på dattera kl13, og viss det mot formodning ikke skulle være ledig bord så går vi bare et annet sted...??

Annonse

Sorry jag inte kom idag, fick plötsligt annat att tänka på. Jag var på kontroll hos jordmor och hon tyckte hjärtat till bebis slog ojämt. Vi åkte vidare till Ullevål där de tog ultraljud och en läkare kontrollerade det hela. Det var dock ingen fara och vi mår bra bägge två :)

Nästa gång vi ses har vi väl förhoppningsvis klämt ut de små trollen, jag börjar i alla fall bli klar för det. Känns som jag ska spricka snart!

Kram på er och lycka till!

Elin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...