Gå til innhold

Test hvilket stjernetegn du er. http://quiz.start.no/?p=play&quizID=33151

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://quiz.start.no/?p=play&quizID=33151

Skytten

Du er en eventyrlysten og klønete skytte som snubler mye. Du sier ting i beste mening, men du kan lett bli misforstått og virke sårende. Din optimisme er herlig.

13.98% har falt innenfor denne kategorien.

Jeg er egentlig født i fiskene.

Skrevet

Tyren

Du er en tålmodig tyr. Det skal veldig mye til før du blir sint, men når begeret har runnet over, eksploderer du! Du er glad i mat og velvære. Pass på vekten din.

5.88% har falt innenfor denne kategorien.

Hehe... stemme på en prikk :)

Skrevet

Morsomt! Jeg ble Skorpion, og jeg er Jomfru. Men kommer alltid veldig godt overens med skorpioner, og min aller beste venn gjennom 20 år er Skorpion:)

Skrevet

jeg ble vannmann på quiz og er det også i virkeligheten :)

Du elsker å gå i mot strømmen og er en spennende person, men slutt å jug. Du er smart og vet det selv. Du er en morsom person å være sammen med.

7.54% har falt innenfor denne kategorien

Skrevet

Steinbukken

Du er en hardtjobbende og klok steinbukk. Pass på å ikke ta livet for seriøst. Heldigvis blir du yngre med årene! Du er opptatt av kvalitet og fortjener det også.

20.78% har falt innenfor denne kategorien.

Er kreps.

Skrevet

Jeg ble tyren...

Men er vær.

Var vanskelig å svare på mange av spørsmålene, var flere aternativer som kunne vært meg. Med andre ord kunne jeg sikkert fått et par andre resultater=)

Skrevet

Jeg ble væren, og det er jeg faktisk også.

Skrevet

Væren

Du er en tøff vær som ikke frykter noe. Vær forsiktig så du ikke tråkker på folks følelser, det er ikke alle som er like barske som deg.

11.91% har falt innenfor denne kategorien.

Men jeg er jo Jomfru...

Skrevet

Fiskene

Du er en evig drømmer som elsker vin og poesi. Pass på at folk ikke utnytter deg. Du har lett for å bli avhengig av alt fra mennesker til rus. Du er kreativ og bør ha større tro på deg selv.

Og det stemmer også. Er fisk:)

Skrevet

Du er en frihetselskende, snakkesalig tvilling. Det kan av og til være greit å slippe andre til i samtalen. Pass på telefonregningen din, så den ikke blir for høy.

1.68% har falt innenfor denne kategorien.

Er født i løven så morro og se på dette her :):):)

Skrevet

Vekten

Du er en harmonisk vekt. Du bør bli flinkere til å drite deg ut. Du har store problemer med å ta et valg når det gjelder partner og hva du skal ha til middag. Du er veldig opptatt av rettferdighet og er ekstremt sosial.

Stemmer absolutt ikke! Det eneste er at jeg er opptatt av rettferdighet.

Er egentlig født i væren....

Skrevet

Jeg ble skorpion, men jeg er da saktens det motsatte.

Skrevet

ble skytte ,og er skytte.

Skrevet

Ble jomfru, er jomfru;-)

Skrevet

Vekten

Du er en harmonisk vekt. Du bør bli flinkere til å drite deg ut. Du har store problemer med å ta et valg når det gjelder partner og hva du skal ha til middag. Du er veldig opptatt av rettferdighet og er ekstremt sosial.

3.49% har falt innenfor denne kategorien.

Joda, jeg veldig opptatt av rettferdighet, og sliter litt med å finne på middag, men resten var nå å ta litt hardt i!

Jeg er steinbukk til vanlig :)

Skrevet

Jeg ble tvilling og er tvilling. :)

Skrevet

Ble skytte og ER skytte, så passet til meg perfekt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...