Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Del Skrevet 7. november 2008 Jeg ser det i debatter her og der, når man diskuterer slanking, og jeg blir faktisk litt provosert over at folk (og jeg skulle likt å visst hvor tjukke de er!) automatisk antar at jeg ikke gidder å gjøre noe selv, bare fordi jeg lurer på råd om å øke forbrenninga. Selv har jeg prøvd både det ene og det andre, men aldri som erstattning for sunn livsstil. Jeg er en av de som er SKIKKELIG flink med treninga. Minst annenhver dag. Jeg trener styrke og jeg kan løpe 7 km i ett uten at jeg ligger langflat etterpå. Jeg vet alt om sunt kosthold, men om jeg spiser så små posjoner som jeg burde er jeg sulten HELE tiden. Men jeg prøver da.. Likevel har jeg disse ENORME hoftene og bolledeigmagen. Nå er jeg på dag 5 på noka-shakes. sjokoladesmak til alle måtider er herlig:) (nå har jeg synda med minst 3 grønnsaker hver eneste dag, da...) Føler at det fungerer allerede, men kunne godt klart meg uten alle kommentarene om "hvorfor jeg gidder" og at det "ikke fungerer i lengden" og greier. Skulle ønske de som holdt på sånn ble velsignet med like store hofter som meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139064438-%C3%B8nsker-alle-virkelig-en-slankepille-eller-mirakelmiddel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
lindynatt Skrevet 8. november 2008 #2 Del Skrevet 8. november 2008 Det å være sulten er jo kanskje et tegn på at man har andre problemer, stoffskifte f.eks eller at magen er vant til å få mer mat. Spise små og hyppige måltider fungerer ikke for meg, jeg spiser 3 og da spier jeg meg mett. Noe annet fungerer ikke for min del. Shaker ol er ikke veien å gå, man bør heller finne et kosthold som passer, eventuellt weight watchers, grethe rode, south beach, you name it. Masse "subnne" ting blir ikke så sunne hvis de sees utifra f.eks lowcarb perspektiv. Pasta, ris, poteter, brød.. søt frukt for å nevne noen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139064438-%C3%B8nsker-alle-virkelig-en-slankepille-eller-mirakelmiddel/#findComment-139070610 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milletrille Skrevet 16. november 2008 #3 Del Skrevet 16. november 2008 Sikker på du ikke spiser for lite? Hvis vekta de stopper opp, kan det være fordi kroppen sparer på det den har fordi den får for lite. Det dummeste du gjør er faktisk å gå på kurer a la noka-shakes. Du ødelegger forbrenningen din! Det beste er å spise nok, variert og sunt. Jeg meldte meg inn i vektklubb.no og fikk virkelig en overraskelse over hvor mye jeg kan spise bare jeg spiser riktig. Problemet mitt var at jeg spiste for lite og endte opp med å kaste inn på alt jeg fant i skapet fordi blodsukkeret mitt gikk som en jojo! Lykke til da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139064438-%C3%B8nsker-alle-virkelig-en-slankepille-eller-mirakelmiddel/#findComment-139120379 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå