Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei=) noen som vet svar på når eggløsningen kommer etter enkel kur med pergotime? tok siste tab i dag! trenger svar...............=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er veldig inviduelt....noen for el mye senere på pergo har jeg sett det har blitt skrevet her inne....men jeg har nå gått på 3 pergokurer, de 2 første kurene(enkle) fikk jeg el på dag 14, og på min siste kur (dobbel) fikk jeg el på dag 13 og 14, så nå håper jeg virkelig at vi har fått det til å klaffe=)

Har nå snart vært prøvere i 2 laaaange år, begynner å bli lei...alt er som det skal med oss begge, jeg har stabile syluser og el av meg selv, så vi fikk pergo som litt ekstra drahjelp!!!

hvis det ikke klaffer denne mnd,så er det lap neste, og søknad om prøverør etter det....

har der prøvd lenge?

GOD HELG=)

• 2 uker senere...
Skrevet

ja okey! i dag er det 2 uker siden eg begynnte på pergoen! er første kuren min! en enkel kur! legen har funnet ut at jeg ikke produsere egg! eller de er ikke fruktbare..vi har prøvd i 2.5 år nå! lei av å prøve.. håper det klaffer for dere nå=) når vet du svaret da??

Skrevet

jeg fikk min første pergo kur nå.. og fikk 2 egg, var på UL igår, og ett egg var modent det andre var borte, så jeg fikk en sprøyte med Pregnyl og ny time til UL på fredag..

så eggløsningen skulle komme innen 36-48 timer:D fikk beskjed om å ha samleie før event eggløsning.. så vi kjører på:) håper så inderlig det går i orden med meg nå:)

klem Nadja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...