alvilde Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 storesøster heter ida sofie hva mere passer til lea? huff vi klarer aldri bestemme oss....
Gjest Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Ikke 100 % match når det gjelder sjanger, men det gjør da ingen verdens ting. Jeg er av den oppfatning av at hvorvidt navnene "matcher" eller ei ikke er så viktig, det viktigste er at dere liker navnene, det er tross alt snakk om to individer. Det er veldig fint å ha to jenter som heter Ida og Lea. Ida Sofie og Lea Eline (min favoritt!) Ida Sofie og Lea Marie Ida Sofie og Lea Helene Ida Sofie og Lea Aurora Ida Sofie og Lea Oline Ville gitt en eventuell Lea et like rent og pent navn. Lea er utrolig nydelig og flott, kunne gjerne brukt det selv!
Kåre Moradi Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 "Ida å Lea" skurrer noe helt forferdelig, men tror det har noe med infinitivsmerket å gjøre. For Ida OG Lea høres egentlig finfint ut:-)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Hadde tenkt til å påpeke akkurat det samme - Ida OG Lea er finfint, som du sier :-)
alvilde Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 takk for svar. sorry skreiv på dialekt. skal jo stå OG å ikke Å sorry
prebs Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Jeg synes Ida og Leah (ville hatt med h) passer finfint. IcePop hadde mange fine forslag, selv synes jeg: Leah Johanne Leah Kristine er fine.
syngejente Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Syns Ida og Lea passer fint i lag,trenger ikke være i samme sjanger! Lea Maria Lea Irina Lea Serina Lea Rebekka Lea Celine Lea Adelia Lea Mathea
nil@ Skrevet 7. november 2008 #8 Skrevet 7. november 2008 Jeg likte ikke Ida og Lea. Det blir for likt for meg,men syns dere at det er fint så ikke bry deg om hva andre mener!!!! Jeg kjenner ei lita jente som heter Lea Amalie. Det syns jeg er et søtt navn. Liker også Lea Isabell
Gjest Skrevet 7. november 2008 #10 Skrevet 7. november 2008 Lea Marie eller Lea Eline liker jeg såå godt! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå