Gå til innhold

Jeg er IKKE redd for å føde...

Anbefalte innlegg

Jeg er egentlig ikke redd for å føde.. eller.. jeg er ikke det, ikke på den måten at jeg revner at det blir en jæævli fødsel osv.. det driter jeg i.. men.. jeg er veldig kort..og liten.. kun 150 cm..men har hofter... å jeg er redd for at bebien min er så stor.. og igjen.. ikke redd for en hard fødsel for min del.. ikke i det hele tatt.. MEN!! for bebin min.. tenk om den sitter fast i bekkenet på veg ut.. også er de for trege med å dra h*n ut,åså blir den hart skadd eller dør...

jeg er så redd for at legene skal si at de tror det skal gå.. åså prøver de liksom.. åså gjikk det ikke lell.. bare fordi de vil at det ska gå naturlig... tro kan du gjøre i kirken, her skal du vite! Det er jo bebin min..

men meg kan de herje med, jeg skal klare meg fint.. bare de ikke gambler med livet til bebin min.. for meg er det ett fett med KS eller Vaginal fødsel, så lenge de ser at det ikke er noe problem...

men er så redd for at de skal true igjennom en normalfødsel, vist de bare trrror det skal gå bra:/

noen råd?

Fortsetter under...

Jeg ville ha tatt kontakt med det sykehuset du skal føde på og fortalt at du er bekymret. De kan ta bilder av hoftene dine og måle hvor stort det er, og de kan ta ul av barnet og estimere vekt da det nærmer seg. Så få du og legene avgjøre om dette er forsvarlig eller om det er bedre med ks for babyen din. Skjønner godt at du er bekymret. Syns det er viktig at du tar opp dette med jordmor/sykehus/lege fordi det er en viss risiko hvis mor er veldig liten og barnet veldig stort!

som Anonym sier, ta det opp med sykehuset.

Men om det er noen trøst, så jeg bare 2 cm høyere enn deg å som deg har jeg hofter, å hadde ikke noe problemer med at babyen satt fast i bekkenet sist gang.

Jeg er så heldig at jeg er jordmord angst jeg da, er livredd for å få en like hurpete megge jordmor som sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...