Gjest Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Lillegutt som nå er 8 mnd er kun interessert i å reise seg opp eller stå. Når han kryper på gulvet (i militærstil) så er det kun for å finne noe å reise seg i, eller grave i plantene, finne en dør som han kan dra frem og tilbake. Tar vi han på fanget, er han kun interessert i å ta tak i det som eventuelt er bak oss, eller stå i sofaen å strekke seg mot vinduene... Off... aktiv krabat, ikke noe kos her igården nei... Men er jo moro å se han utvikler seg også da.,. Krabbe tror jeg ikke han kommer til å gjøre...kommer seg i lynfart bortover gulvet i militærstil
Jewel m/jente får gutt Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Ja, de vokser fort. 9 mnd her i gården og er allerede stor jente. Reiser seg overalt og krabber i full fart. Skal utforske alt mulig. Hoppe i sofaen er det beste hun vet. Heller ikke mye kos her, unntatt når hun er trøtt. Hvor ble det av disse 9 mnd???
UpsyDaisy Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 He, he;o) som å¨lese om militærgutten min! Han reiser seg ikke enda da, men dører, gardiner, lampeledninger o.l er kjempe interresant:o) Veldig moro, men litt trist også. Tiden går altfor fort....
Bea <3 Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Haha! høres nesten ut som gutten min, også 8 mndr! Han er høyt og lavt og overalt, og kosing er ikke noe for han heller, men jeg koser så godt jeg bare greier og håper at han begynner å like det snart:) Han krabber lynfort gjennom huset, begynte å krabbe når han var 6,5 mnd, og nå går han langsetter møbler og bord og ramler overende rett som det er. Snodig å se på den lille kroppen som har utvikla seg motorisk så masse i løpet av så fryktelig kort tid. Tenk så små og hjelpesløse de var når de ble født.
Gjest Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Hehe, ja godt å høre at vi er flere. Sniker til meg kysser og klemmer hele tiden mens han vrir seg unna for å utforske noe som befinner seg i nærheten. ALT er interessant, helt umulig å få han til å spise om dagen også, bare snur på hodet, rett før det går helt rundt. Blir mye knall og fall også her, men det må jo til. Går så utrolig fort dette her, nesten rart å tenke på at bare for noen måneder siden lå han rolig i armene mine og bare var baby. Men er jo moro også.
Bea <3 Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Knall og fall må til ja! så på profilbildet ditt, for en søt liten skøyer du har:) Detta går så altfor fort, jeg har begynt i full jobb igjen og pappan må oppdatere meg om nye fremskritt, fall og ablegøyer som har skjedd i løpet av dagen. Hvis du fremdeles har permisjon, kooos deg maasse:)
Gjest Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Oi, allerede ute i jobb. Jeg skal være hjemme 6 mnd ekstra med lillegutt, så får mye tid fremover heldigvis. Jada en liten skøyer er han, ikke redd for noe, eller skeptisk til noen, vil bare opp og frem i verden og elsker å komme ut blant folk, en skikkelig sosial liten fyr. Regner med gutten din storkoser seg med pappa da, og du får nok full rapport om alt som skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå