<3tobarnsmor<3 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Har lest at det må ta opp til 3 timer før du kan amme etter at du har drukket alkohol. Men hviss jeg da skal kose meg med en øl, som da fort går en time så blir det jo plutselig 4 timer til jeg kan gi barnet mitt mat. Er det virkelig så nøye når det er snakk om en øll? Har pumpet meg litt i tilfelle hun vil ha mat før det har gått 3 timer...å det vil hun garantert ha. Er litt bekymra for at det jeg har pompet ikke er nok til å mette henne. Hva gjør dere i slike tilfeller ?
<3tobarnsmor<3 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2008 Jenta mi er 7 uker i dag:)
rampete robin Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Ta en øl med god samvittighet! Melka har samme prmille som blodet ditt. Ungen drikker da melk med kanskje 0,2 i promille og han vil således ikke få store promillen :-) Når promillen er ute av kroppen din så er den også ute av melka. Hjelper med andre ord ikke å pumpe bort promillen, slik som enkelte tror. Kos deg!!!
LilleMy08 Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Kos deg med en deilig øl du!! Det har man virkelig fortjent etter alt dette ) Det står at ett glass vin tar mellom 2-3 timer å gå ut av kroppen. Øl har jo mindre alkohol enn vin og derfor kan du trygt nye en øl og amme igjen etter 2-3 timer. Du kan jo nesten ta 2 små øl også siden dette tilsvarer ett glass vin. Må innrømme at jeg selv også tok meg ett deilig glass vin i går kveld og det smakte helt utmerket! Sykt godt å kose seg med etter 1 år i edruelighet ;o) Kos deg med god samvittighet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå