Gå til innhold

Feberkramper...Hva er det, og hvordan arter det seg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer... Har en syk småtass, og så var det noen som nevnte feberkramper.

Kjekt å vite liksom! :)

Skrevet

På helsestasjonen viste de en video og der hadde ungen skikkelig krampe som om den hadde fått et epilepsianfall. Hele kroppen ristet og det så i grunnen ganske skummelt ut. Tror ikke man er i tvil dersom man opplever det... (noe jeg håper å unngå)

Skrevet

Feberkramper kan være kjempeskummelt for foreldrene, men skal visstnok ikke være farlig. Jeg syns det gies altfor lite info om dette, selv har jeg ikke fått vite noe om det i forbindelse med eget svangerskap, fødsel og helsekontroller.

Men da jeg var 10 år fikk min lillesøster på noen måneder feberkrampe. Hun mistet bevisstheta og sluttet å puste en liten stund. Et av de verste minnene jeg har. Babyen lå på sofaen, pappa prøvde å få liv i henne mens mamma ringte legen, helt hysterisk! Legen kom, men da var hun våken igjen. Vi fikk beskjed om at det ikke er farlig, men der og da så visste jo ingen hva som var galt, og vi trodde jo at ungen skulle dø...

Så jeg synes absolutt det burde gies mer informasjon om feberkramper, så man slipper å bli hysteriske dersom det skjer...

Skrevet

Tusen takk!!

Hadde heller ikke hørt om det før.. og syns som dere at det burde være mer info om det. Tror jeg hadde fått fullstendig panikk om jeg hadde opplevd det..Huff! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...