En vakker dag.. Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Vi skal nok i ilden noe samtidig vil jeg tro. Vi har iallefall ultralyd på samme dag på St.Olav. Er du fra Trondheimsdistriktet, eller?
koz'pia Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Samboeren min er fra trondheim, men vi bor på skarnes som ligger utenfor kongsvinger.Når på dagen skal du på UL?Jeg har time tidlig fredag morgen.Begynner å bli lei av alle sprayinger og stikking,men satser på at det går bra denne gang.
En vakker dag.. Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Skal på ultralyd ganske tidlig vi også, så kanskje vi sees..? Er veldig spent, da vi har mislyktes tidligere. Håper det går bra nå!!! :-) Vi er så heldige at vi har et barn (ble til på naturmåten etter mye slit og strev), men ønsker oss så inderlig flere.Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Koselig å "prate" med noen som holder på med det samme, og akkurat likt i løypa da gitt. :-)
En vakker dag.. Skrevet 10. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. november 2008 God kveld! Hvordan går det med deg? Ikke lenge til fredag nå..., d blir spennende! :-)
koz'pia Skrevet 12. november 2008 #5 Skrevet 12. november 2008 hei,har ikke hatt tid til å sjekke siden før i kveld pga tusen ting i almanakken.ikke lenge til fredag nei..fredag blir spennende,da blir vell løpet bestemt om alt er i boks og egghøsting kan skje.jeg blir 33 i februar og har ingen barn, men ønsker meg det mest av alt.barn er noe helt spesiellt.kanskje vi ses på fredag..
En vakker dag.. Skrevet 13. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2008 Ja, barn er vidunderlige!! :-) Jeg er forresten 34, så da er vi ganske like i alder. Ønsker deg en masse LYKKE TIL i morgen!!!! Krysser fingre for oss begge! Vi sees kanskje da....... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå