Gå til innhold

Hei Koz'pia !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal nok i ilden noe samtidig vil jeg tro. Vi har iallefall ultralyd på samme dag på St.Olav. Er du fra Trondheimsdistriktet, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren min er fra trondheim, men vi bor på skarnes som ligger utenfor kongsvinger.Når på dagen skal du på UL?Jeg har time tidlig fredag morgen.Begynner å bli lei av alle sprayinger og stikking,men satser på at det går bra denne gang.

Skrevet

Skal på ultralyd ganske tidlig vi også, så kanskje vi sees..?

Er veldig spent, da vi har mislyktes tidligere. Håper det går bra nå!!! :-)

Vi er så heldige at vi har et barn (ble til på naturmåten etter mye slit og strev), men ønsker oss så inderlig flere.Kan jeg spørre om hvor gammel du er? Koselig å "prate" med noen som holder på med det samme, og akkurat likt i løypa da gitt. :-)

Skrevet

God kveld! Hvordan går det med deg? Ikke lenge til fredag nå..., d blir spennende! :-)

Skrevet

hei,har ikke hatt tid til å sjekke siden før i kveld pga tusen ting i almanakken.ikke lenge til fredag nei..fredag blir spennende,da blir vell løpet bestemt om alt er i boks og egghøsting kan skje.jeg blir 33 i februar og har ingen barn, men ønsker meg det mest av alt.barn er noe helt spesiellt.kanskje vi ses på fredag..

Skrevet

Ja, barn er vidunderlige!! :-) Jeg er forresten 34, så da er vi ganske like i alder. Ønsker deg en masse LYKKE TIL i morgen!!!! Krysser fingre for oss begge! Vi sees kanskje da.......

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...