Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som bruker BabyHawk/MeiTai? Har kjøpt det, og prøvde den i dag. Datteren min er 5 uker. Ble veldig usikker på hvordan hun skal sitte i den.. de skal jo sitte i "froskestilling" når man tar den på, men hun ble sittende med bena mye mer rett ut til siden enn babyen på illustrasjons bildene i brosjyren..kan de sitte sånn? kan jo ikke ha føttene inni, da blir jo bena klemt under henne..så da må de jo sprike ut på hver side,,ble så usikker jeg, så hadde den ikke på så lenge. Men vil jo bruke den, så håper noen med "bære erfaringe"kan svare meg.. :)

Skrevet

Hei

Har brukt BabyHawk siden gullet var 3-4 uker gammel (er snart halvt år nå). I begynnelsen satt han i froskestilling, ja. Føttene skal ikke rakt ut til siden - de er mer krøket inntil kroppen, mens de er LITT til siden, knærne høyt hevet nesten som når man sitter på huk. Bena skal være inni når de er så små. (Bena blir ikke klemt under henne - husk hun er vant til å ligge sammenkrøket i fosterstilling). Hvis hun synes det er ubehagelig, vil hun si fra!

Vil ellers tipse deg om bæreforumet www.tettinntil.no, der har de gode råd, og gode illustrasjoner. Jeg greier ikke å forklare så godt, dessverre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...