Gå til innhold

Bugaboo eller lignende

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nå er det leeeenge siden jeg har vært her. Håper alle små og store har det bra!

Jeg lurer på å kjøpe en Bugaboo vogn for ferier og korte turer til butikken. Jeg ønsker en vogn som er lett og som har en egen transport bag. Noen som kan si meg hvordan den er å bruke til barn på 1 år og over?

Andre forslag mottas med takk med må ha mulighet for å få kjøpt transport bag.

=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes personlig det er enklere med en mindre vogn til det forbruket, selv om Bugaboo er bedre å trille da. Hvorfor må det være transportbag? Sier seg kanskje selv at det er pga slitasje på reiser......

Hva med en lettere trille som du slipper å dele i 2 deler for å ta i bilen? Jeg har brukt Maclaren til reiser og butikksentre og vært veldig fornøyd. Særlig med den gode kalesjen som beskytter fint mot sol:)

Skrevet

Er det Bee du tenker på? For min del er det for mye penger (7700 kr) å bruke på en cameleon om jeg bare skulle brukt den til ferier og korteturer i butikken. Men en Bee derimot, tror jeg vil passe bedre til slikt.

Men som hun under vil jeg heller anbefale en Maclaren (Quest) til slikt formål du nevner. Det eneste som mangler er en transportbag, men Questen er så lett, og det holder i massevis med å legge den i barnevogn-plastsekk på flyposen, den har dessuten påde bærereim og håndtak, og er veldig god å trille. Flott til barn fra 1 år og oppover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...