Glad tobarnsmamma Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hun fikk noen nydelige smykker til dåpen, men synes kanskje hun er litt lita enda? Og; kan de kveles av et smykke?
♥Lykkeligmamma til 2♥ Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Vi bruker kjede med kors på(dåpsgave det også).Gutten min ikke merker det en gang!Så jeg ikke sikker,men tror ikke at det er farlig.Han er snart 8 mnd.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Mia bruker kunn smykke når hun skal pynte seg og er under oppsikt. Tør ikke bruke det ellers. Er redd hun skal få av anhenget og sette det i halsen eller noe.... Hun er 5,5 mnd....
3småtroll♥ Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Lillemann her bruker smykke han fikk i dåpen- det har han gjort fra han var 4 mnd. Det er gullenke og det ryker lett så er ikke bekrymret for at han skal kvele seg! Er jo verre med den plata med navnet på, men det skal mye til at det ryker og at han da får tak i det og får det i munnen;) Syns liksom vi får bruke de smykkene de får også
Marsipan❤grisen Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Jeg bruker kjede på jenta mi. Vi fikk så mange til dåpen, så syntes jeg bør bruke dem. Hun merker ikke at det er der, så hun drar ikke i det. Men med en gang jeg ser at hun begynner å dra i det, kommer jeg til å ta det av så hun ikke setter det i halsen som ble nevnt over her. Jenta mi er 5 mnd og har brukt kjede siden hun var 3 mnd. har gått veldig bra, men som sagt så ser jeg det ann. Begynner hun å dra i det eller noe annet farlig så kommer jeg til å ta det av.
Joikaboll@ Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Linus reiste hjem fra føden 4 timer gammel med både kjede og armbånd på seg, han har det på enda, har aldri tatt det av. Nå er han 5 mnd gammel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå