Gå til innhold

baby 2,5 mnd og stimuli

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva deres små på rundt 2,5-3 mnd gjør av aktiviteter på dagen.Er litt redd for å over/under stimulere dattera mi. Hun har ikke den store samlingen av leiker ennå, men har noen leker som er spennende å se på.

Jeg holder da disse leikene opp foran henne og hun har begynt å rekke ut etter de og slår litt på de. Ligger litt på gulvet både på mage og rygg. (ikke så gøy å ligge på magen da). Har planer om å kjøpe en babygym om ikke så alt for lenge, så hun kan få ligge og aktivisere seg selv litt.

Ellers synger jeg en del til henne, noe som hun liker godt (tilsynelatende).

Da smiler hun og lager masse lyder med:)

Hun gir jo greit uttrykk av at nå er det nok, så da gir jeg henne fred.

Mn føler jo at jeg må følge hennes utvikling.

Noen tips til aktiviteter og leiker? Hva liker deres små?

Skrevet

hadde begrenset antall leker - det viktigste nå er gjenkjenning, men en babygym, ev uro er fint.

det aller morsomste som finnes er deg selv!

Synes det høres greit ut det du gjør jeg!

også kjempefint at du følger med på når hun har fått nok!

Skrevet

Babygym er bra, lillegutt lå under den fra han var 3 uker. Begynte da tidlig å interssere seg for lekene på den, og begynte å gripe etter dem når han var rundt 3 mnd tror jeg.

Jeg pleide å sitte mye med han lent opp mot knærne mine når jeg satt i sofaen, da tullet vi å lagde grimaser til hverandre. Nå er desverre den tid over, han er 8 måneder og er ikke interessert i å sitte på fanget på noe som helst måte. :-/

Skrevet

takker for svar:)

Litt gøy å høre hva andre gjør og om jeg klarer å henge med utviklingen.

Føler av og til at hun ligger ti "skritt" foran meg, utvikler seg så fort:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...