Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei, jeg skal ha planlagt keisersnitt om tre uker. Er veldig spendt og tenker på hvordan kvelden før jeg skal inn vil være. Har noen erfaring med planlagt keisersnitt? Hvordan føltes kvelden? Fikk dere sove? gjorde dere noe koselig eller var dere bare hjemme? Tenkte vi kunne dra på kino og ut og spise (før jeg må faste da).

Kjenner at det begynner å gå veldig fort nå og dagen kommer veldig raskt. Har bare så masse tanker rundt alt mulig rart... :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139062937-kvelden-f%C3%B8r-keisersnitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer til å spinne en god del tanker i hodet mitt hvertfall tror jeg, hehe...

Jeg skal legges inn på dagen før snittet. Selv om jeg bor ett kvarter unna sykehuset, ønsker de at jeg ligger der og ikke hjemme, så blir vel til at jeg ligger og tenker masse. Både på snittet, og på hvor vond senga er og hvordan jeg best mulig skal klare å ligge i den med BL o.l. Hehe... Mye søvn blir det garantert ikke, men så er ikke det noe jeg har vært bortskjemt med de siste månedene heller ;)

Men uff ja, tida går veldig fort! På en måte veldig sakte, men samtidig så løper den av gårde... Før vi vet ordet av det så er ungen ute liksom :) Hehe

Hei:)

jeg skal ha ks på tirsdag å gruer meg veldig så trur ikke det blir mye søvn dagen før, blir innlagt på mandag sånn at alt er klart liksom, men går tusen tanker gjennom hodet mitt allerede så vet at det blir mye våking den natten :)

Dagen før KS med nr. 1 var mannen min og jeg ute å spiste tidlig middag. Vi snakket mye om hvordan vi trodde ting kom til å bli etc. Gikk hjem - sjekket sykehusbaggen (hadde alt for mye med meg), satt med bena i kaldt vann i badekaret (var plaget med vann i kroppen) så en film og la meg. Kan ikke huske om jeg fikk sove eller ikke, men det er i alle fall ikke noe å grue seg til. Hvis det er smerten du er redd for så blir du bedøvd og kjenner ikke en ting. Vi ble godt mottatt på sykehuset og etter litt venting fikk vi endelig møte sjørøveren vår! Ny ks nå i des. og jeg gleder meg til å få hilse på lillebror! Lykke til!

Kvelden før KS med førstemann var jeg, sambo og foreldrene mine (tilreisende) ute og spiste på fiiiin resturant! Veldig koselig!

Kvelden før 2. KS var vi naturlig nok hjemme med nr. 1, og foreldrene mine hadde også denne gangen tatt turen hit.Koselig middag sammen!

Hadde selvfølgelig problemer med å sove... var så glad og spent! Ble noen få timer søvn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...